zaterdag 4 januari 2014

All boy & Good times.

 
Vandaag 2 stoere kaarten, gewoon omdat ik daar zin in had :) Heb namelijk vooraf ook nog wat kaartjes in pastel-kleurtjes gemaakt, maar die zie je maandag pas. Deze zijn gemaakt met Theresa Collins papier, de 'On the edge' serie. Het waren simpel te maken kaartjes, vooral doordat het label en het 'zakje' zo uit het papier gedrukt konden worden. De lijntjes heb ik gemaakt met de fineliner en het lintje zat ook in het pakket. Enkel nog wat bradjes een touwtje erbij gezocht...

Morgen ben ik er met wat nieuws m.b.t. de challenges bij Anyone for Anya. Daar gaat het één en ander veranderen en dat is absoluut ten gunste van de deelnemers. Dus graag tot morgen, dan leg ik uit wat er gaat gebeuren.
Challenges;
Mojo Monday - Sketch 326
Cards and Scrap - Verborgen tekst

9 opmerkingen:

  1. Zeker stoere kaarten! Ook wel eens lekker als je kant-en-klaar dingen kunt gebruiken om een kaartje te maken. Staat leuk, dat zakje met label.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year liebe Colien; ich wünsche dir das Allerbeste für 2014 !!!
    Deine Karte ist super und das Band gefällt mir besonders.
    Herzlich,
    MO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Colien,
    wat een leuke serie stoere kaarten. Altijd handig om in voorraad te hebben.
    Kun je soms hebben dat je het pastel even zat bent.
    Ik ben reuze benieuwd naar de veranderingen bij AFA. Dus je ziet me morgen weer verschijnen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn hele mooie stoere kaarten en die met verborgen tekst
    is prachtig gemaakt. Erg leuk dat lijntje met de fine liner.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn inderdaad heel stoer. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart en zeker lekker stoer.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt.Lekker stoer.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van C&S

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superstoer hoor. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien