zondag 26 januari 2014

Nr. 1 athlete.

Bij de Lift Challenge is er weer een topkaartje uitgezocht. Het origineel is gemaakt door Connie MacFarlane en ik ging aan de slag met papier van Theresa Collins om haar kaartje te liften. Voor het hoekje linksboven gebruikte ik een embossingmal van Tim Holtz. De 'n' en 'r' zijn letterstempeltjes van Hema, de '1' knipte ik zelf. De 'badge' hoort bij het papier.Touwtje erbij en klaar!
Zoals vaker kon ik niet kiezen tussen de verschillende kleurtjes en maakte ik ook nog een versie in het rood. Die vind ik ook best stoer geworden. Een leuke uitdaging om een keertje met diagonalen te werken.
Challenge;
Lift Challenge - #58

14 opmerkingen:

  1. Zijn alle 2 heel mooi en stoer geworden.
    De rode is helemaal super.........maar ja ik hou ook heel erg van rood.

    Fijne zondag nog !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet cool, stoer en gaaf! Heel erg mooi en strak uitgevoerd!! Leuk dat je meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei erg gaaf! Mooi lifts, hoor! Duidelijk de kaart erin terug en toch een heel eigen touch. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes heb je gemaakt, echt heel erg leuk geworden ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn geweldig gaaf geworden. klasse! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja helemaal super, deze beide varianten! Echt te gek gedaan, lekker strak! Bedankt voor het meedoen weer Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je twee gave stoere varianten gemaakt, geweldig! Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere kaartjes! Vooral die blauwe spat echt van het scherm! Gaaf gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartjes Colien...prachtig zo met de diagonale reepjes....prachtig gelift..

    groetjes en fijne zondag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn zeker stoer allebei! Wel een beetje jouw specialiteit ;) Vind de rode misschien nog wel het leukste.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Colien,
    geweldige uitwerking van de liftchallenge zeg! Ik heb hem ook op mijn lijstje staan. De rode knalt er echt lekker uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooo, die zijn leuk! Allebei! Heel gaaf! Top 3tje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaarten, leuk hoor, zo'n diagonaal! Is echt weer eens w at anders!
    Fijne avond, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig wat zijn die gaaf geworden zeg! Superlift allebei!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien