zondag 9 februari 2014

3 rozetten.

Afgelopen vrijdag was Nel(ly) jarig en voor haar maakte ik deze kaart. Ze houdt van rood/wit/blauwe papiertjes, dus ik ging op zoek. Ik kwam uit op het Empire designpapier van Kaisercraft en daarmee heb ik (met een Tim Holtz mal) 3 rozetten gemaakt. Wat 'droodles', steentjes en een tekststempeltje van CC Design, maken het tot een CAS kaart. Achteraf bedacht ik me dat ik het rood heb vervangen door oranje, maar dat zal de jarige niet erg gevonden hebben, hoop denk ik...

Challenges;
Clean and Simple - Sketch 278
AnMa Creatief - Aantal 3

10 opmerkingen:

  1. Ik dacht al.... rood? Lijkt wel oranje! Hahahaha, is het ook gewoon oranje. Jij zet mij gewoon op het verkeerde been met je verhaaltje over Nelly's lievelingskleuren :) Leuk is ie zeker zo met die rozetten. Lekker feestelijk.
    Gezellige zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor van oranje word ik ook heel vrolijk.

    Bedankt voor de mooie kaart.Hij staat te pronken op mijn kast.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Ik kan we wel indenken dat je wat werk gehad hebt aan die rozetten.
    Maar het was wel de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker Hollands kaartje. Super leuk gemaakt!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel erg leuk resultaat ! mooi
    nog een fijne zondag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en vrolijk zo met de verschillende rozetten!!

    Fijne zondag verder,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor met die rozetten, mooie kaart ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superkaart, erg leuk met deze kleuren en de rozetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Colien,
    dit is weer zo'n leuk idee, waarvan ik dan denk: waarom kom ik er niet op!
    Heel gaaf kaartje en Nelly zal dit wel prachtig gevonden hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat mooi gemaakt, ik vind die CAS-kaarten altijd zo knap! en deze dus ook weer, prachtig doordacht en alles op de juiste plek. Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien