zondag 9 maart 2014

Maculine or grunchy challenge.

Vorige week zondag plaatste ik een stoer jongenskaartje op mijn blog. Maar tijdens ons weekendje weg had ik er geen erg in dat die prima als voorbeeld kon dienen voor de nieuwe maandchallenge bij Anyone for Anya. Daar wordt gevraagd om een 'masculine' of  'grunchy' kaart te maken. Een uitdaging naar mijn hart, maar met mijn hoofd al in de voorjaarsvakantie-sferen was ik em helemaal vergeten.
Dus vandaag als goedmakertje 3 kaarten met verschillende afdrukjes. De bovenste is van The Doodle Garden, deze van The Greeting Farm.
En deze is ook van The Greeting Farm, in heel andere kleurtjes. Dus als je zin hebt, doe gezellig mee met de challenge. Er zijn mooie prijzen te winnen: 
Stamp and Create 1 single stamp
Crafts4Eternity 4 digi's
Voor sommigen misschien een uitdaging, maar een jongens/mannenkaartje moet te doen zijn, toch? Het maakt niet uit van welk merk en of je een afdrukje gebruikt, ' so join us'!
Fijne zon(nige) dag!!

6 opmerkingen:

  1. Je hebt het 3 dubbel goed gemaakt.
    Zijn alle 3 even leuk.

    Groetjes en fijne zondag nog

    Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk, vooral de eerste! De kaart onder deze post vind ik gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze leuk Colien!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,
    ze zijn alle drie erg leuk! Grappig die gouden sterren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze mannenkaartjes Colien....TOP!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige en leuke kaartjes. Idd de bovenste, die springt er voor mij ook uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien