zaterdag 15 maart 2014

You rock!

De LiftChallenge is weer een hele leuke, dus doe ik op de nipper nog even mee. Van het lieve voorbeeld van Debby Hughes naar een stoere versie van mijn kant, alles is mogelijk met deze te liften kaart.
Alles opgeplakt met 3D-foam, wat een leuk effect geeft. 
Ik was eerst gestart met dit kroontje, maar vind em wat 'vlak' van kleur en ontwerp. Dus vandaar dat ik de bovenste kaart mee laat doen met de challenge. Deze komt vast nog eens van pas, misschien iets voor Wim-Lex? :)

Ik ga zo Sanne ophalen voor weer een workshop t.b.v. Alpe d'HuZes.
Fijne dag allemaal en tot morgen!
Challenge;
LiftChallenge - #61

10 opmerkingen:

  1. Ik vind ook de eerste kaart het mooist, vooral door het kleurcontrast met oranje/grijs. Maar de tweede is ook gaaf, daar niet van. Erg leuk dat je weer meedoet met ons, Colien. Veel plezier met Sannen en succes met jullie workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig geweest, ja en ik val weer meer voor de tweede. Lekker verassend. Erg leuk gelift beide! Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei leuk maar met de gitaar vind ik het mooiste.
    Leuke lift .

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei leuk! Die met dat kroontje zeker ook. Grappige tekst heeft die. Maar de gitaar is toch maar jouw ding ;)
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig! Zo leuk gedaan weer allemaal, stoer! Fijn dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk twee mooie kaarten die je hebt gelift! De eerste is echt een hele stoere kaart en de tweede, is wat liever door het kroontje, maar door de ijskleuren ook weer niet. Ik ga voor de tweede. fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik vind de bovenste kaart ook het leukst! Heel stoer is die weer! Een super-lift!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stoere kaaten ! toppie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaart sprong er echt uit tussen al die mini fotootjes, gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn allebei kei leuke kaartjes. Super stoer gelift.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien