woensdag 2 april 2014

Opening 't Dorpshuis.

Vorige week was de officiƫle opening van 't Dorpshuis in Veen. Het oude was echt aan vervanging toe en na heel wat jaren denkwerk is het nieuwe gebouw een feit. Mijn ouders zijn jarenlang beheerders geweest en het vrijwilligerswerk zit ons in de genen. Een vaste beheerder is er niet meer, er is een stichting ontstaan die vrijwilligers aanstuurt. Mijn jongste zus(je) Anne-Marie is penningmeester en mijn middelste zus(je) Willy voorzitter en mijn oudste zus(je) Joannne en ik springen regelmatig bij. Zo mocht ik voor de opening mooie, grote bloemstukken maken, die zie je morgen. Vandaag laat ik je de 2 mixed media canvassen zien die ik maakte voor de opening. Deze heb ik gemaakt namens Stichting Paraplu Aalburg.
Namens die stichting organiseer ik elke maand een kinderbingo en dat is ondertussen al jaren in het dorpshuis. Vandaar dat ik een bingobriefje erop verwerkt heb. Bedenk me nu dat er ook wel een parapluutje op mag, doe ik nog even ;)
Dit canvas heb ik gemaakt namens Workshops t.b.v. Alpe d'HuZes. Twee keer per maand mogen we gebruik maken van 't Dorpshuis en dat is, zeker nu, een hele mooie ruimte waar we heel wat mensen kwijt kunnen. Dat verdient wel een kadootje!
Morgen dus het bloemwerk wat ik gemaakt heb en ik kan nu al verklappen dat het in dezelfde tinten is als deze canvassen.

7 opmerkingen:

  1. Wauw! Ze zijn echt GE-WE-LDIG. Kei mooi gemaakt.
    Ben nu ook wel erg benieuwd naar je bloemstuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Colien,
    ik ben helemaal onder de indruk! Wat een supermooie canvassen! EN die paraplu, ja dat lijkt me wel heel toepasselijk!
    De kleuren vind ik prachtig en er is zoveel te zien. Grappig dat vrijwilligerswerk de norm is als je uit en gezin komt waar het normaal is om dat te doen. Hier net zo...En mijn dochter doet al jaren vrijwilligerwerk bij scouting en oppas in de kerk.
    Mooi om te zien en te merken...
    Succes met de workshops!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt, wat zullen ze pronken in het dorpshuis!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren, dat heb je heel erg mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne week.
    En ook genieten van het weer ☼

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat knap gemaakt t toppie hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze geworden! En ik ben benieuwd naar je bloemwerk!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gedaan!! Zullen gaaf zijn i.c.m. je bloemstukken!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien