vrijdag 2 mei 2014

Oh, Hello in de lift

Afgelopen woensdag samen met Nel gefreubeld aan de nieuwe uitdaging van de Liftchallenge. Ook hier kregen we weer heel verschillende resultaten. Nel heeft weer vrolijke kleurtjes gebruikt en ik bleef toch weer 'plakken' bij en met m'n Graphic45 papier. Door het felgroene kaartje komt ie wel heel anders over dan m'n kaartje van gisteren. Ik heb mijn versie heel subtiel gestempeld en simpel gehouden, maar daar hou ik wel van. Wat vind jij?
Dit was de te liften kaart van Dawn McVey:
Tot snel weer!
Challenge;
Liftchallenge - #65

8 opmerkingen:

  1. Dat subtiele stempelwerk zorgt er inderdaad wel voor dat je stempel meer in het oog springt! Door het oranje boven ook weer beneden te laten terugkomen zit er toch een mooi evenwicht in, heel erg gaaf gedaan, Colien! Leuk dat je weer meelift met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, deze versie!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij vinden je kaartje prachtig gelifft! Super :)

    Een fijn weekend &
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lift hoor.
    De oranje past er precies bij.

    Fijn weekend !

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind met dat oranje erbij het weer een hele andere draai eraan gegeven. Ook als is het hetzelfde papier het is toch anders, mooi gestempelt, leuke lift. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuk, geslaagd kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje knalkleuren is niets mis mee op zijn tijd, ik vind je kaart super tof! Lekker strak. Leuk dat je weer met ons meedoet aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf strak uitgevoerd. Ik mis niets, helemaal goed. Erg leuk dat je weer meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien