zaterdag 31 mei 2014

Poppy.

Mijn collega heeft heel lang een kat gehad. Maar ja, die gaan helaas niet voor eeuwig mee en dan is de vraag: en nu? Een hele poos konden zij en haar kinderen zonder, ook omdat ze nog hele leuke honden in huis hebben, maar bij dochterlief begon het toch te kriebelen: 'Mam, ik wil heel graag een katje'. En zo geschiedde; afgelopen dinsdag mochten ze de kitten gaan halen. En de naam kunnen jullie wel raden :) Een kaartje om ze veel plezier met en van Poppy te wensen ging gisteren op de bus. Het poezenstempeltje is van Eline Pellinkhof, zo schattig! Uit diverse berichten maak ik op dat Poppy dat (nog) niet altijd is, haha.
Challenge;
Mojo Monday - Sketch 347

1 opmerking:

  1. O jee, dit vinden Liesbeth en Wietske vast helemaal leuk, dit kaartje! Poezenstempel is echt gaaf. Ik heb zo maar het gevoel dat Poppy heel erg verwend gaat worden ;)
    Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien