zondag 1 juni 2014

Letterbak.

Een tijdje geleden maakte ik deze zomerse letterbak als bedankje voor één van de sponsoren van verschillende workshops t.b.v. Alpe d'HuZes. Met wat restjes papier (is nu écht op) en de stempels van Eline's beachhouse was dit het resultaat. 
Om het 'beach'-sfeertje te benadrukken, heb ik verschillende soorten schelpen in de letterbak geplakt. Het geheel is vrij simpel en rustig van kleur, maar door alle verschillende materialen is het al druk genoeg ;)

De letterbak kocht ik bij Action, net als de houten vlinder en bloemetjes. Ook de waxineglaasjes komen uit dezelfde winkel. Bij het Beach house papier vind ik kraft erg mooi en ook labels passen er prima bij, net als touw.

11 opmerkingen:

  1. Leuk ideetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super !! Pracht idee en uitwerking,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is weer een hele leuke.
    Blijft mooi met het beach house papier en stempels.

    Fijne zondag !

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan,,,,,PRACHTIG!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! wauw, wauw. Dit heb je wel ff PRACHTIG gemaakt zeg. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, deze gepimpte letterbak! Wat kun jij dat toch goed en mooi. Papier combineert super met alle andere spulletjes die je gebruikt hebt. Als er toch eens geen Action was ;)
    Fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat vind ik deze leuk!!
    Geweldig, weet zeker dat mijn meiden dit ook erg leuk vinden.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Colien! Prachtig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow..., das sieht süss aus liebe Colien !!!
    Herzliche Grüsse nach Holland,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt supergaaf!!
    Zal de sponsor wel tof vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige letterbak heb je gepimpt. Zo leuk!! En dat papier van Eline's beachhouse zo leuk om mee te werken. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. De babylabels van even terug vind ik ook erg mooi!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien