donderdag 7 augustus 2014

Happy Birthday.



Er zijn 2 mannen jarig, vandaag Mike en morgen Jennis, en bij gebrek aan inspiratie heb ik 2 ongeveer dezelfde kaartjes gemaakt. Met het leuke papier uit de Dilly Dally paperpad van My Mind's Eye was ik toch al snel op weg. Door het afdrukje te printen op gekleurd papier vond ik inkleuren niet nodig. Of juist omdat ik geen zin in inkleuren had, heb ik het afdrukje geprint op gekleurd papier, dat kan ook, haha...
Challenge;
Sketch Saturday - Week #321

3 opmerkingen:

  1. Aah, ze zijn echt leuk!! Jij zelfs...gebrek aan inspiratie??! Komt vanzelf weer terug, als het weer minder wordt en we binnen moeten zitten. Geniet lekker van je vakantie!
    Liefs, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I loved the simplicity of Laura's sketch last Saturday and I love how you have kept your image simply stamped and used colour to enhance the look for your card. I particularly like how you have coordinated the wood panelling with the other elements. Thank you for playing along with us at Sketch Saturday this week with this lovely card! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien