woensdag 17 september 2014

Bart 15.

Hiep, hiep, hoera! Vandaag is neef(je) Bart jarig. Hij is de zoon van mijn oudste zus(je) en het oudste kleinkind van mijn ouders. Voor de jarige puber koos ik een stoere sketch en stoere papiertjes. Zijn leeftijd en naam gestanst en nog ff wat spetters en stoer touw, vastgezet met nietjes, erbij.... Als dit geen stoere kaart is ;)  
Nu maar hopen dat ie CAS genoeg is.
Het leukste vind ik dat Bart alle kaartjes van voorgaande jaren nog heeft. Hij bewaart ze in een laatje van zijn bureau, lief toch?!
Challenge;
CAS(e) this sketch - Sketch #92

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! zeker stoer genoeg voor iemand van 15, want die beginnen stilaan te puberen ;-)
    Mooi gedaan!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere kaart voor Bart. Vooral de spetters erop maken hem af.
    En het was heel gezellig vanmorgen samen freubelen.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave stoere kaart, en gefeliciteerd met je neefje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig stoer kaartje voor je jarige neefje zeg! Deze komt zeker straks weer bovenop zijn stapeltje te liggen in zijn laatje. Wel ontzettend leuk dat hij ze bewaard zeg :) . Ook nog mijn dikke complimenten voor je andere kaartjes (waar ik helaas de tijd niet voor had om op te reageren...maar ik heb ze allemaal bewonderd!) Stuk voor stuk zijn ze zo leuk!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart! Een jongenskaart voor die leeftijd is toch wel lastig, maar ik vind 'm stoer! Wat gaaf dat hij ze allemaal bewaard, dat verwacht je juist niet bij een puberende jongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig en echt stoer, deze kaart voor Bart! Ik vind 'm super. En wat een heerlijk joch, dat hij al jouw kaarten heeft bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij is deze helemaal perfect voor een 15 jarige jongen/puber. Jij kent de leeftijd natuurlijk als docent, dus dat was misschien niet lastig te bedenken. Ik vind hem super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal leuk gedaan ! lekker stoer, met de nietjes vastgemaakt, het plaatje klopt helemaal
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, I love this! Perfect masculine card & take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super duper fun! Great take on the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien