maandag 22 december 2014

Kerstserie 2014, #2.




Hier mijn 2e serie kerstkaartjes die ik met jullie wil delen. Bij de bloemengroothandel vond ik deze gave sterren in 2 maten. In mijn voorraad kerstknutsels had ik nog een zakje die-cuts van Imaginisce en die pasten prima op de sterren. Afgelopen vrijdag deelde ik er al een heel stel uit aan lieve collega's en die heb ik snel nog even gefotografeerd met mijn telefoon. 
Ook vandaag gaan er nog een aantal naar diverse ontvangers. Deze vond ik erg toepasselijk voor Sanne, Yuri en kleine Nina. Op het geboortekaartje van Nina is namelijk ook een hertje afgebeeld :) 

6 opmerkingen:

  1. Leuke serie, leuk bedacht!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Zo kunnen ze ze zelfs in de kerstboom hangen, ter decoratie!
    Heel leuk, de figuurtjes zijn ook zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie Colien, de mijne hangt hier aan de lamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er wel heel erg leuk uit zeg.
    Fijne feestdagen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, op de bovenste foto herken ik 'mijn' ster! Echt super is ie. Weet je wat nou zo leuk is? Wij hebben dit jaar voor het eerst een houten (door Joost gemaakte) kerstboom. En daarin hangen alleen maar sterren, in alle soorten en maten. En dus ook die van jou. Alsof je het wist :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien