woensdag 28 januari 2015

Kleurenkaartenteam: Fuchsia en donkerblauw.


Iets later dan gepland vandaag een kaartje voor het kleurenkaartenteam van Martina. Het is tenslotte de laatste dag van de maand en dit keer gaan we massaal voor fuchsia met donkerblauw, gekozen door Rosina. Vanmorgen ben ik druk geweest in onze keuken met schroeven verwijderen, gaatjes dichtmaken en muren sauzen. Straks komt onze nieuwe koelkast en als je van alles weghaalt, is de muur toch best vies...  Bovendien komt de koelkast op de plaats van een laag kastje met daarboven een prikbord en klok, dus alle schroefgaatjes zijn nu netjes weggewerkt. Bijna zonde om er zo meteen de nieuwe koelkast neer te zetten, haha.
Maar over mijn kaartjes: Ik maakte ze gisteravond en met de Doodlebug papiertjes uit de laatste IDEE&post kit had ik meteen de juiste kleurtjes te pakken. Het papier is dubbelzijdig bedrukt, dus al snel ontstonden 2 kaartjes. Vind ze allebei wel geslaagd, welke vinden jullie het leukste?
Voor meer creaties in deze kleurencombi kun je kijken op Martina's blog, daar vind je de linkjes naar de mede-bloggers.
Morgen ben ik er weer met sowieso een kerstkaartje ;)
Challenge;
CAS(E) this Sketch - Sketch #107

26 opmerkingen:

  1. Ik herken het blauwe ruitje en de roze stippen :) Bij mij dan geen drie bloemen, maar drie hartjes, hihihi. k vind ze allebei leuk, maar als ik echt moet kiezen ... de bovenste! Trouwens bij jou ook opvallend veel wit, daar had ik ook 'last' van en volgens mij zijn we niet de enigen. Staat de koelkast al?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi colien
    wat een leuke vrolijke kaarten met die prachtige bloemen erop heel feestelijk!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,
    Prachtige kaartjes, als ik moet kiezen dan de 1ste is net wat kleuriger, mooie bloemen op je kaart,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom kiezen als ze allebei leuk zijn? Het is maar net wie de ontvanger is . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf! Ik ga voor de kleuren voor de eerste, maar wat Marfien zegt is wel waar ... smaken verschillen tenslotte!
    Goed bezig geweest met je keuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga ook niet kiezen hoor, ik vind ze echt allebei super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei heel erg leuk Colien.....ik heb inderdaad bij Ellen ook het ruitjes en bolletjes papier gezien.....grappig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super geslaagd deze kaartjes Colien, zo te zien had jij helemaal geen moeite met de kleurtjes....2 TOPPERTJES....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kaarten, ik kan ook niet kiezen, allebei even mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee super mooie kaartje heb je gemaakt, kan ook niet kiezen vindt ze beide Top!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie strakke kaartjes! Ik vond het roze papier uit het blokje van idee&post te roze, maar heb het mezelf misschien wel te moeilijk gemaakt, want dit is mooi!
    Ik heb dus ook meegedaan, ook al sta ik helaas niet op Martinas lijstje :-(
    Kom je ook kijken?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha ik zou bijna denken dat de IDEE&post kit speciaal is gemaakt voor het kkt. Leuke kaarten heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes, beide zijn mooi maar als ik echt moet kiezen ga ik voor het tweede kaartje
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Colien,
    en...staat de nieuwe koelkast? Komt altijd meer bij kijken dan alleen maar even neerzetten...
    Je kaartjes zijn leuk. Grappig dat we voor hetzelfde papier gekozen hebben.
    EN die bloem he....Mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hel leuke kaart ,niet te veel poespas gewoon goed .
    En muren sausen ?
    Moest wel even nadenken .... schilderen veronderstel ik .
    grappig die woordspeling .
    groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beide erg leuke kaartjes geworden ! mooi, niet meer nodig dan dat, helemaal in evenwicht !
    Fijn dat je weer van de partij bent deze maand, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij...
    Grjts, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Colien,

    Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ik herken het materiaal uit de kit, het zelfs in handen gehad, maar kwam er niet mee klaar. Mooie uitvoering van de kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Colien,

    Wat een leuke kaarten maakte je...
    Ik postte net mijn kaart, met een dagje vertraging deze keer...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, leuk, leuk!!! Het paillette randje geeft een super shiney extra touche aan het geheel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful take on the sketch! Very pretty cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 Dagen later met reageren . Maar je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt voor het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I LOVE the beautiful bright flowers!
    Thanks for sharing this beautiful card with us at CAS(E) this sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien