woensdag 18 februari 2015

Have a happy birthday + You are special.


Deze week wat aan het knutselen geweest met een papier-pakkket van We R memory keepers. Al eerder maakte ik er onder andere deze geboortekaartjes mee (en ook gebruikte ik wat kleine stukjes voor het kapstokje voor Nina), maar de rest van de materialen belandde in de kast. In deze voorjaarsvakantie heb ik diverse kaartjes gemaakt met de verschillende materialen, aangevuld met de pailletten-slinger die ik bij Action kocht. De knoopjes van het bovenste kaartje zijn van Hema, de andere knoopjes en het tekststempeltje zat bij de laatste IDEE-en post.

Daarna kwam ik nog een leuke sketch tegen bij CAS Colours and Sketches en maakte ik nog 2 kaartjes. Geïnspireerd door PapierPlezier van Mandy (DE hOBByDROOm) en Marleen heb ik de vosjes ondersteboven (het thema van deze maand) geplakt. Op 1 maart doe ik weer mee met hun maandelijkse Collectables-uitdaging en dan is het thema 'Pasen'.
Morgen is het weer tijd voor een kerstkaartje, graag tot dan!
Challenge;
Retro Sketches - #153
CAS Colours and Sketches - #111

9 opmerkingen:

  1. Cute critter, love how he's peeking out of one of the triangles. Thanks for playing at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig en vrolijke kaartjes! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining us at CC&S this week Colien. Great idea to use the cute little fox upside down. Stef x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, your cards are adorable Colien! I just love your style!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haaa, de vosjes die ondersteboven tevoorschijn piepen zijn te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Colien wat zijn je ondersteboven kaartjes leuk geworden zeg!! Geweldig met het vosje en niet een kaartje
    maar jij maakt er gewoon gelijk twee! Goed bezig geweest zeg :) . Ook zijn ze zo vrolijk!
    Ook je andere twee kaartjes zijn super! Ik kijk nu al uit naar 1 Maart. Ben reuze nieuwsgierig wat je die keer
    weer gaat maken voor Papier Plezier met Mandy en Marleen!

    Bedankt voor het meedoen!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The bright, cheery colors add a fun touch to all of your cards. I love how the foxes are peeking out from behind the triangles! Thanks for sharing your cards with us at CAS Colours & Sketches! I hope you'll join us again soon for another challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie. Ik ben er ondersteboven van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute, what a fab idea I just love it :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien