donderdag 12 maart 2015

Kerstkaart #11.


Alweer donderdag, dus 'kerstkaartendag'. Vandaag weer 2 kaartjes met papiertjes en labels uit het IDEE&post pakket van eind vorig jaar. Niet al te ingewikkeld. Zo heb ik weer wat kaartjes om aan het einde van het jaar te versturen en doe ik weer mee met de uitdaging bij 52weekstoChristmas
Kom net thuis van school = werk en zie dat het ingeplande bericht nog niet is gepubliceerd. Dan nu maar, ietsje later, maar het is nog steeds donderdag, toch?! 
Challenge;
Christmas Card Challenges - #14, Sentiment only

9 opmerkingen:

  1. Leuk...rood! Voor kerstkaarten is en blijft dat toch wel favoriet bij mij! Ze zijn gaaf, jij gaat goed met je productie. Nog ff, en het is weer weekend...mmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere vrolijke kerstkaartjes! Gaaf dat je die touwtjes hebt vastgeniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van deze combi!
    Wat leuk gedaan.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een MOOIE KLEURRIJKE kaartjes zijn dit Colien en LEUK dat je met 52-weeks to Christmas meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien, zeker wat veranderd nog nadat je hem had ingesteld/voorgeprogrammeerd??? Dat is mij eens overkomen. Als je dan veranderd zet Blogger hem weer als concept weg....Gebeurt je maar 1 keer (uitzonderingen daargelaten)
    je kaartjes zijn weer top. Volgens mij loop jij nu helemaal op schema. Ik heb er volgens mij nu 6, dus moet toch nog even een keer een serie maken of zo....
    Groetjes en alvast een fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan ! Heel speels ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vrolijk deze kerstkaartjes, leuke tinten, ja dat heb je wel eens dat blogger net weer niet doet wat de bedoeling was, mijn bericht stond plots woensdagavond online, terwijl ik het echt niet zo had gepland. Gezellig dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very bright and cheerful, Colien! Love your design. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges. Marsha DT@SCCC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fun and cheerful cards. Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien