vrijdag 20 maart 2015

Sijmen.

Nog een kaartje op bestelling. Duidelijk is voor wie het kaartje is bestemd, helaas is het heel nodig dat Sijmen veel aandacht krijgt. Mocht je willen weten hoe de situatie is rondom dit kleine ventje lees dat HIER en stuur eventueel ook een kaartje naar:
Wilhelmina Ziekenhuis
Locatie PMC/Pauw
t.a.v. Sijmen
Lundlaan 6
3584 EA Utrecht
Ik ga ook even een kaartje uit mijn voorraad plukken en op de bus doen. Sijmen en zijn familie zijn heel blij met de kaartjes. Het is een enorme steun om alle lieve woorden te lezen van bekenden en onbekenden. 
Challenges;
Mojo Monday - MOJO389
De Egel Challenge - Dieren

7 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje!!! Ik heb van de week de knuffels van Sijmen gekocht...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart voor Sijmen. Hier zijn ze vast heel erg blij mee!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ! Ik heb het gelezen en ben aangedaan ! Steun kunnen ze gebruiken, ik ga zeker een kaartje sturen !
    Jouw kaartje is leuk ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor sijmen.
    Hij zal het. Konijntje vast mooi vinden.

    Grtjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en mooi kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien