maandag 6 april 2015

Paasknutsels

Mijn zus Willy en zwager Tony vieren al jaren hun gezamenlijke verjaardagen op 1e Paasdag. Een gezellig feestje met familie en vrienden wat tot in de kleine uurtjes doorgaat. Zo ook gisteren en het was weer een heerlijk 'bijklets-festijn', sommige mensen zie je echt alleen daar. 

Voor de party maakte ik deze slinger, die elk jaar opgehangen kan worden. Ook leuk voor de nichtjes Indy en Rosey ;)

Challenges;
Crafliners - Inspiratiefoto
AnMa Creatief - Inspiratiefoto




Voor mijn mentorleerlingen maakte ik deze kleine pakketjes: 3 chocolade eitjes in een gezellige verpakking met label en ei. Simpel, maar het viel in de smaak!
Zo meteen gaan we lunchen bij mijn zus Joanne, ze nodigde ons afgelopen week uit erbij te zijn. Joanne heeft samen met Indy en Rosey gezorgd voor lekkere hapjes, drankjes en versieringen, ben benieuwd!

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal hartstikke leuk uit! Klinkt ook gezellig, zo meteen lunchen bij je zus? Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudige, kleine cadeautjes zijn super leuk. Alleen het gebaar al, maar je hebt er ook echt een leuk pakketje van gemaakt. Je slinger vind ik helemaal gaaf! Lekker feestelijk en super leuk om elk jaar op te hangen inderdaad. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ! Veel plezier ! Liefs ☆Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ziet er heel gezelllig uit.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge op Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een heleboel gemist hier! Wat een toffe slinger! Super leuk gemaakt! Je kikker-kaartjes zien er ook allemaal heel vrolijk uit. Leon kreeg een stoere kaart en ook je liftkaartjes zijn heel fleurig! Ga zo door!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave en gezellig creatie heb je gemaakt. Zou je alleen nog even de goede link willen maken naar het webshop blog en niet naar het blog van Anne-Marije. Super. Leuk dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Judith, Sorry, heb meteen de link aangepast! grtz.Colien

      Verwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien