dinsdag 28 april 2015

Today is your day!

Binnenkort is Rick jarig en voor hem ligt deze kaart klaar om in de brievenbus te gaan. Een leuke sketch opgezocht en dankzij een blogbericht van Ingrid (leukgemaakt) bedacht ik me dat de tekststempel van Kaiserkraft weer eens gebruikt mocht worden ;)

Daarna heb ik nog de blauwe en rode papiertjes uit de Graphic45 blokjes gebruikt. Vind het papier nog steeds mooi en heel geschikt voor jongens/mannenkaarten. Al is de rode versie ook prima voor de dames...
Challenge;
Retro Sketches - rs#162

6 opmerkingen:

  1. Leuk om de verschillen te zien van toch zo'n eenvoudige sketch. Grappig met de Dymo tekst.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super stoere kaarten! Colien op haar best!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer hele gave kaarten Colien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe reeks! en wat het effect van papiertjes toch is valt hier ook weer zo mooi op!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke serie zo. Elek keer als ik zoiets zie denk ik: ja dat ga ik ook doen.
    Vergeet het alleen steeds. Misschien nu in de vakantie??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan vind ik de eerste net zo leuk;-)
    Wel een goed idee om de stempels zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien