donderdag 28 mei 2015

Kerstkaart(en) #22.


Ook deze week doe ik weer mee met Ingrid en haar team van 52weekstoChristmas en heb ik een stapeltje kaartjes gemaakt. Twee daarvan zie je vandaag, de andere bewaar ik voor volgende week als ik in Frankrijk ben. Aanleiding tot de kaartjes waren de chipboard teksten die ik ooit eens op de rommelmarkt kocht. Ook de sterren en hulstblaadjes zaten op het vel. Samen met het Eline's Woodland Christmas-papier én de gouden sequins uit de laatste IDEE&post werden het sprekende kaartjes naar mijn mening.
Als je ook de decemberstress wilt voorkomen, doe dan ook (wekelijks) mee met 52 weeks to Christmas....

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kerstkaarten Colien!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kerstkaartjes! De chipboardteksten staan hartstikke goed bij dit papier. De gouden sequins maken het af. Gelukkig zijn ze nog niet op, dus kun je er nog meer mooie kaartjes mee maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaarten. Papier komt mij bekend voor en wat een grandioos idee om het zo op te bouwen. Echt een gezellige kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kerstkaarten.....hou ik wel van als er cirkels op een kaart zitten. ;-)

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, deze zijn weer heel gaaf! Mooi met die cirkels!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel tof met die cirkels, leuke papiertjes, teksten ... Supers!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaarten, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kerstkaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart Colien
    Groetjes Lil DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien