zondag 17 mei 2015

VW-busje.

Al eerder liet ik jullie dit kaartje zien met een VW-busje erop. Toen in Flower Power stijl met een bewerkelijke mal, bestaande uit vele onderdelen. Dit nieuwe MD-malletje is een stuk makkelijker en sneller te verwerken. Stansen, embossen en klaar. En superleuk!
Doordat ik papiertjes beide schuin had gesneden, hield ik 2 helften van elk over. Die heb ik gebruikt voor dit kaartje voor Els. Zij viert vandaag haar 60e verjaardag. Maar voordat we naar haar feestje gaan, rijden we zo eerst naar Papendal om onze Alpe d'HuZes spullen op te gaan halen...
Challlenge;
Freshly Made Sketches - FMS186

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sketch!! ;-)
    Allebei de kaartjes zijn erg leuk. Die volkswagen is toch wel een topper vind ik!
    Mooie kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg met dat volkswagenbusje! Hip :). Leuke kaartjes heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaarten, allebei! Die stans van het VW-busje is echt heel gaaf. Spullen ophalen, dan gaat het echt al dichtbij komen. Spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are so adorable. I love the VW bus! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh how cute - I just love your VW bus! Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n busje is echt leuk (in werkelijkheid en hier uit papier). Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien