woensdag 13 mei 2015

Zwemdiploma's.


Met de laatste restjes papier uit de vorige IDEE&post maakte ik deze 2 kaartjes. Behalve voor baby-kaartjes is het eendje (Collectables van Marianne Design) erg geschikt voor een felicitatie bij het behalen van een zwemdiploma. Met het grote wiebeloog erop geplakt, vind ik ze erg grappig. Zowel in wit als in geel.
Mijn 2 werkdagen zitten erop voor deze week, vandaag thuis maar eens wat klusjes doen. Zo even de tuin in (wildernis) om die wat te fatsoeneren en daarna lekker wandelen met de honden.

Challenge;
Retro Sketches - #164

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Je zakjes voor de moeders zijn ook erg leuk geworden nu ze af zijn! Goed gelukt ook al was het niet helemaal je ding!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,
    Gaaf deze kaartjes! De grote wiebelogen doen het erg goed op de stansen.
    geeft net wat extra's.
    Lekker dagje met een lang weekend in het vooruitzicht.
    Geniet er van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig zijn deze eendenkaartjes! Wat een leuke stans is dit! Fijne dagen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien