donderdag 25 juni 2015

Kerstkaart #26

Het is weer donderdag, vandaar dat je weer een kerstkaartje kunt verwachten op mijn blog. Zo halverwege het jaar is mijn voorraad kerstkaarten al flink gegroeid :) Ook dit kaartje bevat Oh, Deer-papiertje (Fancy pants) uit een eerdere IDEE&post, zelfgeknipte gingerbread poppetjes en wat embellies. Tekstjes zijn van Action.
Dankzij Ingrid en  haar team van 52weekstoChristmas is het me weer gelukt mee te doen. Ga het komende halfjaar ook de uitdaging aan en maak wekelijks een kerstkaartje.
Challenge;
Christmas Card Challenges - Inspiratiefoto: 


10 opmerkingen:

  1. Leuke gingerbread poppetjes!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gaaf met die zelfgemaakte gingerbread poppetjes! Zo is het een vrolijke kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Die vind ik leuk met die poppetjes hihi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kerstkaartje is dit met de gingerbread popjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die peperkoekmannetjes, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colie,

    Wat gaaf met die zelf gemaakt Gingerbread poppetjes super, en bedankt voor het weer meedoen.

    Gr...Bep (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk! ik vind die ginger bread man altijd zo gaaf! mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Colien!
    Groetjes suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend mooi kaartje
    leuk met die poppetjes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tof met deze koekemannekes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien