donderdag 13 augustus 2015

Kerstkaart(en) #33.


En wat doe je als het ruim 25 graden (ondertussen al 32 hier in de achtertuin) is? Juist.... dan maak je kerstkaartjes ;-) Want ik wil toch meedoen met de challenge bij 52weekstoChristmas van Ingid en haar team. 
Het zijn twee simpele kaartjes geworden, gemaakt met het Woodland Christmas papier van Marianne Design en wat Grunge stempels van Joy! Verder stitches-cirkels gemaakt met mijn favo MFT-malletjes en wat stickers van Cloud 9 die ik nog vond in mijn voorraad. 
Genoeg geknutseld vandaag, we gaan er maar eens op uit. 'Dat gaat naar Den Bosch toe', eens kijken wat we daar deze vakantiedag gaan doen. 
Challenges;
Christmas Card Challenges - #36: Anything goes
52 Christmas Card Throwdown - Color Challenge: traditional green and red

9 opmerkingen:

  1. Leuk met al die Kerstballen, want dat zie ik erin...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, Colien.
    En een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ! Pfff ! Hier is het ook warm !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You've definitely shown off the traditional Christmas red and green on both of your cards. Thanks for sharing with us at 52CCT.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart,super idee met die cirkels.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt Colien , leuk die warme kleuren en de cirkels...bedankt voor het mee doen bij 52 WTC.. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Colien. Superleuk met die cirkels!
    Groetjes Monique DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh I do like this - very graphic looking and lots of lovely festive papers. Thanks so much for playing along with 52CCT this week, and I'm sorry to be so late commenting xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien