dinsdag 11 augustus 2015

Rust maar lekker uit.

Voor mijn kaartje van vandaag heb ik de IDEE&post spulletjes met de Creatables 'IJshoorn met bolletjes' van Marianne Design gecombineerd. Zodoende werd het een zomers geheel. Wel een druk kaartje, maar niet té, hoop ik?!
Ik stuur het kaartje naar een collega die de eerste 3 weken van deze schoolvakantie bezig is geweest met het opknappen van haar huis. Ze heeft echt ontzettend hard gewerkt, dus het tekstje is wel van toepassing.
Rolf en ik gaan vandaag naar huis. We mogen nog wat dagen blijven in Zuid-Limburg, maar zijn aan rust toe. Het valt niet mee met de kleine Briep en we komen nauwelijks aan slapen toe. Ook verblijven we in een bovenwoning en zowel Suus als Briep lopen geen trap en het is (letterlijk) een heel gesjouw. De verhuurster wilde al kokosmatten op maat gaan maken, zodat Suus wel de trap op en af kan, maar dat hoeft niet. We willen niet dat ze thuis trap gaat lopen, lief aanbod, maar toch voor bedankt. 
Dus als er iemand is die nog een paar dagen wil genieten van het mooie zuiden: in Heijenrath staat nog t/m zaterdag een gaaf en compleet appartementje voor 2 personen vrij :-)
Challenges;
Retro Sketches - rs#176
Craftliners - Vakantie

8 opmerkingen:

  1. Een smaakvol kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even je kaartjes bekeken van de laatste tijd, ik zie ze vaak voorbijkomen. maar niet altijd tijd om te reageren. Ik vind jou kaartjes uit de laatste IDEE & post erg leuk, vooral nu je er zwart hebt bij gebruikt. Dat maakt het net wat sprekender. Daar kan ik wel wat mee. Nog fijne dagen thuis, ik hoop dat je hond weer goed kan slapen, en jullie ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zo,ers geheel heb je ervan gemaakt.
    Leuk dat je je kaart instuurt voor de challenge van Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart weer Colien!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik schrik nogal snel van veel vrolijke kleuren en drukke patronen haha, maar ik weet zeker dat je de ontvanger hier heel blij mee gaat maken. Echt heel leuk en knap hoe jij elke keer de pakketjes zo goed uitwerkt en op maakt. Jammer dat je je vakantie voortijdig moet afbreken, maar zonder slaap is ook niets... super lief dat je iemand anders blij wilt maken met het vakantiehuisje, het zou toch geweldig zijn als je iemand kunt vinden die nu vrij is en daar iets mee kan? Hopelijk kan je thuis weer een beetje bijslapen... fijne vakantie in eigen huis gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke zomerse kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, I love it!!! I've got a pineapple on my shirt today!!!:) love it! thank for playing along the with the Retro Sketch this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij leuk geworden je kaart, helemaal super. Leuk dat je mee doet met de challenge van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien