zondag 8 november 2015

Rolf jarig.

Vandaag is 'mijn' Rolf jarig en zijn leeftijd lijkt me duidelijk. Omdat ik een drukke (school)week achter de rug heb en het weekend gisteren begonnen ben met een dagje Efteling (ROC West Brabant-uitje, erg gezellig!), heb ik dit kaartje vanmorgen voor hem gemaakt. Met deze temperaturen was het voor de jarige job prima fietsweer en kon ik aan de knutsel. Met een nieuwe Creatable van Marianne Design, zo leuk!. Het was één van de kadootjes die ik vanmiddag van mijn ouders kreeg, hihi. Ik ben pas over 11 dagen jarig, maar Rolf en ik vierden onze verjaardagen vandaag samen met onze families. Mijn ouders vonden het wel handig als ik mijn eigen fröbelspulletjes zou bestellen. En laat daar nou toch (absoluut niet toevallig) deze mal bij zitten :) 
Het was een gezellige middag/avond, ik had een complete catering verricht: voor 17 volwassenen en 5 kinderen het diner verzorgd. Ze hebben, volgens mij, allemaal goed gegeten en zijn voldaan naar huis. Hier gaat het lichtje uit, ik ga naar bed, hihi.


13 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart voor Rolf.
    Gefeliciteerd met je mannetje.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep voor Rolf, van harte gefeliciteerd!! Mooi kaartje voor hem!! Jeetje, wat heb je je best gedaan, zoveel buiken gevuld!! Gezellig. Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een dikke proficiat ! een hele leuke kaart, mooie kleurencombo. heb de fiets ook al aangeschaft in Gorinchem, maar nog niks mee gedaan voorlopig... bedankt voor de inspiratie,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfffff... klinkt als een druk, maar heel gezellig weekend! Natuurlijk nog gefeliciteerd met Rolf! Goed uitgezocht, die fietsstans ;) Daar kun je behalve dit gave kaartje vast nog meer moois mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met jou Rolf. Wat een leuk en toepasselijk kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd. Wat een super leuke, toepasselijke kaart. En wat handig dat je zelf je spulletjes uit mocht kiezen, het fietsje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch wat een stoere kaart heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke toepasselijke kaart!!!
    Gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat gaaf is deze kaart voor jouw Rolf! Helemaal op zijn lijf geschreven, denk ik. En dan ook nog alle catering voor je rekening genomen, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Colien,
    wat gaaf zeg die fiets! Ik zag het meteen, van MD, omdat hij ergens ook als prijs is.
    Van harte nog met Rolf. Gezellig om samen je verjaardag te vieren. En daar heb je best een werk aan gehad, voor zoveel mensen eten en drinken! Leuk als je dat zelf kunt doen.
    Ja, mijn ouders zeggen dat ook altijd: koop zelf maar wat, en dat is altijd goed natuurlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Gaaf stoer kaartje zeg, echt mooi gemaakt !
    Gefeliciteerd met je mannetje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien