maandag 29 februari 2016

Schrikkeldag.

Vandaag is Aart weer een keertje écht jarig. Hij werd 32 jaar geleden op schrikkeldag geboren en zijn grote nicht Brenda en ik zijn in onze tienerjaren vaak babysitters geweest. We mochten dan op hem en zijn zus passen, gezellige avonden waren dat! Nu 29 februari wél op de kalender staat, heb ik voor zijn kaartje een toepasselijke tekst gemaakt in een Word-bestandje. 
Omdat we volgende week al de IK HOU VAN HOLLAND-projectweek hebben op school, maakte ik dit kaartje volgens dezelfde sketch. 
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS225
Aan deze Hollandse kaart was ik al tijdens de voorjaarsvakantie begonnen. Gisteren snel afgemaakt, want de sketch-challenge loopt vandaag af. Ook wil ik met deze kaart meedoen met de FEEST-challenge bij AnMaCreatief.
Na mijn weekje griep ga ik vandaag maar weer eens proberen op school = werk. Nog niet topfit, maar wil wel graag aan de slag! Eens kijken hoe het gaat.....
Challenges;
AnMaCreatief - Feest
Feeling Sketchy - Sketch #139

14 opmerkingen:

  1. Hoi Colien, nare griep is het, die lang duurt, hoor ik overal... Je kaartjes zijn heel gaaf. Die voor Aart is heel grappig. En die voor de Hollandweken zijn ook top. Sterkte vandaag, hopelijk gaat het lukken! GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ideetjes en nog veel leukere uitvoeringen! Succes met werken, zal misschien niet meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schrikkel-tekst voor Aart heb je gemaakt. Kaartjes zijn alledrie gaaf en lekker Hollands. Goed om in de stemming te komen voor volgende week. Fijn dat het beter gast met je. Hopelijk valt de eerste schooldag niet te veel tegen qua vermoeidheid. Zie je morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ver'schrikkel'lijk leuke kaartjes heb je gemaakt Colien...en nog precies op tijd om met de AnMa challenge mee te doen...dank je wel en veel succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaartjes Colien! De tekst is zo grappig voor een schrikkeldag jarige :) Veel sterkte met werken!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card you made and I like how you take our sketch :-)) Fantastic job!
    Thank you for entering at Feeling Sketchy this time! Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je voor de schrikkel verjaardag van Aart gemaakt. Ook de Holland-kaarten zijn weer mooi geworden. Wat is het mini-foto album prachtig geworden, een heel mooi cadeau voor je ouders met hun vier dochters erin.
    Ik hoop dat het een beetje ging vandaag op school.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een nare griep. Ik was ook een week van het padje. Je kaartjes zijn geweldig. Zo leuk die schrikkeljaar tekst. Kleuren van de kaartjes zijn zo lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous cards! The jeans image is so cool! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome cards, nice take on the sketch. Thanks for joining us at Feeling Sketchy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Colien - love the masculine look of your second card and also your take on our sketch. Thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful work! Well done and thanks for playing with us at Feeling Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien