zondag 10 april 2016

Kado-tasjes.

Vorige week mocht ik met Sanne naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Omdat ik op dat moment geen auto had, vroeg ik of Sanne wilde rijden. Helaas had Yuri een aanrijding gehad en moest hun auto die dag naar de schade-expert. Dus zaten we zonder vervoer... en met openbaar vervoer is geen optie hier in de polder, zeker in het weekend niet. Toen heb ik een oproepje in mijn zussengroep gedaan en 'ons Anne-Marie' reageerde dat ze ons wel weg wilde brengen. Toppie! Zo'n taxi-ritje verdient een bedankje.
Ook voor Sanne maakte ik een kado-tasje, want ik vond het hartstikke gezellig om weer es samen op pad te gaan. 
Het mooie turquoise achtergrondpapiertje met de golfjes is de binnenkant van de envelop die ik ontving bij de autoverzekering. Da's pas scrappen, nietwaar?! ;-)
Challenges;
De Egel -  Cadeauverpakking of doosje
AnMaCreatief - alles behalve een kaart.

11 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jouw zus wilde taxi-en! Echt een heel leuk cadeauzakje heb je gemaakt. Gave kleuren bij elkaar en handig dat de post je gratis hobbymateriaal brengt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke cadeautasjes! En fijn dat Anne-Marie jullie wilde brengen! Goed gerecycled ook, mooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende cadeautasjes. Erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn super prachtig! Mooie kleurtjes en details. Fijn dat jullie vervoers probleem werd opgelosd. Was het leuk? Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps en toen had Sanne opeens een nieuwe laptop en keek ze weer eens bij Colien op het blog... Wat een te gekke cadeautjes heb je gemaakt. Echt heel gaaf gedaan! Die zakjes van de beurs heb je meteen goed gebruikt.

    Liefs Sanne

    PS. Ik vond het ook hartstikke gezellig op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke bedankjes voor Anne-Marie en Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Colien,
    Dat is nog eens toepasselijk, papier van een autoverzekering gebruiken voor een cadeautje voor de ' taxichauffeuse' omdat de auto van Sanne naar de garage was.... Heel leuk kadootjes zijn het!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleuren en wat een leuke bedankjes. Fijn dat je toch naar de beurs kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je zus jullie wilde brengen. Wat een leuke bedankjes maakte je en grappig dat je juist het papier van de envelop van de autoverzekering hierin verwerkte.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke cadeauzakjes heb je gemaakt...en het 'verzekeringspapier' ziet er gaaf uit!
    Dank je wel voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent ook wel echt een bofbibs, met zo'n lieve zus. Dat verdient een hele dikke dank-je-wel.
    Deze kadotasjes zijn echt super stoer geworden.
    Heel creatief gevonden, om de binnenkant van een envelop te verwerken op je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien