zaterdag 23 april 2016

Verjaardag moeder.

 
Gisteren was mijn moeder jarig, zij werd 65. Als mijn vader in augustus ook 65 wordt, zullen ze samen een '130 jaar'-feest geven. Maar deze mijlpaal wil ze vandaag graag met alle vrouwen in haar leven vieren en zijn we vanmiddag uitgenodigd voor een hapje en een drankje. Op de dag zelf wilde ik haar alvast verrassen met een kaartje, dat zie je hierboven. Voor het 'vrouwen-feestje' van straks (met in totaal 40 dames) hebben we, haar 4 dochters, elk een taart gebakken en heb ik bloemstukjes voor op de tafels gemaakt. 
Maar ik ga zo meteen eerst, samen met o.a. Mariken, naar een leuke workshop bij Noor & Zo. Heb er veel zin in, daarover vast later meer!
Challenge;
Freschly Made Sketches - FMS233

8 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje voor je moeder!
    Geniet van de workshop en nadien van het samenzijn met je zussen en jarige moeder!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor je moeder en van harte gefeliciteerd! Veel plezier op het feest, het klinkt superleuk! En natuurlijk veel plezier op de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a pretty card. I love the bold colors and the little flowers are so sweet. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Prachtige kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ten eerste gefeliciteerd met je moeder en ten tweede wat een geweldig kaartje. En wat de workshop betreft...die was vast gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was weer gezellig je te zien gisteren! Je kaart is prachtig, en de tekst geweldig!!!! Hoop dat je een leuke middag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je moeders verjaardag, wat een leuk idee om het samen met de dames uit haar leven het te vieren. Leuke kaart maakte je voor haar. Je hebt vast genoten van de workshop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really lovely! Your colour choices are great and I love those embellishments you've added. Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien