vrijdag 6 mei 2016

Geboren: Gabi.

Vorige week is mijn collega bevallen van haar eerste kindje. Met trots liet ze weten mama te zijn geworden van prinsesje Gabi. Omdat ik tijdens deze week niet te veel knutselspulletjes mee wilde nemen, pakte ik alleen de MD-Celebrations-paperpad in. Niet echt 'meisjes-papier'.... Maar gelukkig had ik ook nog de restpapiertje van de Camping Journal-workshop bij me, omdat ik tijdens deze midweek (op advies van Nicole) er meteen een (mei)vakantie-album van wil maken. Om het wat pittiger te maken, heb ik zwarte accenten toegevoegd dmv de lettertang, stempel, lintjes (Action) en schaduwletters. Het kaartje gaat, samen met knalroze sokjes, richting de kersverse ouders.
Vandaag onze laatste ochtend in zonnig Zuid-Limburg. Gisteren genoten in Valkenburg van een heerlijke lunch samen met vrienden. Een onverwachte ontmoeting, gezellig bijgekletst! Aan het einde van de middag ging Rolf nog even een rondje fietsen en heb ik op het terras van onze b&b een oranje kaartje gemaakt. Dat zie je later vandaag. Vanmiddag weer naar huis, honden weer lekker op hun eigen stekkie (al had Suus zichzelf hier een prachtig plekje in het heuvelachtige weiland toegeëigend....) en dan zal ik het kaartje plaatsen. 
Challenges;
AnMa Creatief - Baby
De Egel - Babykaartje
Sketch Saturday - Past sketch #251


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een geweldige kaart!!!
    Lieve groejtes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart! Die zwarte accenten staan gaaf!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jhee wat hebben jullie mazzel met het weer deze week! Ben natuurlijk heel benieuwd naar je camping-journal. De foto's zijn in ieder geval lekker zonnig. Net als dit kaartje, de papiertjes zijn perfect voor een prinsesje en het zwart geeft inderdaad net dat beetje pit. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to your co-worker's new baby! The card that you made to give to Gaby's parents is simply darling. Thanks so much for sharing this with us over on the Sketch Saturday blog. Please come back!
    ~Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof dat je meedoet met onze 'BABY' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf kaartje in deze 'niet' babykleuren!
    Leuk dat je meedoet met de AnMa Creatief baby challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje.
    Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra (dt van de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien