zondag 1 mei 2016

Twinkle twinkle little star.

Op de valreep wil ik meedoen aan de challenge op het Craftliners Challenge blog. Vandaag de allerlaatste kans om mijn kaartje met bling bling in te zenden. Ik had het voor afgelopen woensdag ingepland, maar toen was het de beurt aan het kleurenkaartenteam. Maar hier alsnog mijn twinkelende sterrenkaartje.
Gisteren was er een surprise party voor mijn zwager (Rolf z'n oudere broer) Onno. Rolf had hem, op verzoek van mijn schoonzus, 's middags beziggehouden. Samen met hun moeder zijn ze naar Papendal gegaan voor de aftrap van Alpe d'HuZes. Bij terugkomst stonden zijn kinderen en kleinkinderen bij ons op de stoep om hem mee uit eten te nemen. Hij dacht dat dat het was, maar wist niet dat hij daarna thuis nog eens verrast zou worden door een hele horde familie en vrienden. Hij wist echt helemaal van niks en alles en iedereen om hem heen wel: missie geslaagd. 
Voor hem pimpte ik dit kistje, omdat we hem op een leuke manier geld wilden geven, als bijdrage aan nieuwe fietsspulletjes en - kleding.
Zo meteen maar eens op de motor stappen, het is heerlijk voorjaarsweer!
Challenges;
Craftliners Challenge blog - Gebruik bling bling
Mojo Monday - MOJO445

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, leuk dat je nog net op tijd mee doet met onze challenge van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En wat een leuk kistje heb je gemaakt zeg! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien