donderdag 22 september 2016

Gastdesigner Marianne Design.

Nog een blogberichtje met een kerstkaartje. Want vandaag ben ik gastdesigner op het Marianne Design Challengeblog, heel erg leuk! Ik ben dol op de verschillende materialen van Marianne (en Eline...) en vond het tof dat ik gekozen was om een voorbeeldkaartje te maken.
Fan button
De uitdaging voor de komende 2 weken is: maak een kerstkaart met 1 of meerdere diertjes (Collectables) van Marianne Design. Geen probleem, diertjes genoeg, haha. De teckel had ik al een tijdje in huis, maar nog niet gebruikt, dus nu mocht de mal eindelijk uit de verpakking. Vanmorgen zag je ook al mijn voorbeeldkaartje met eekhoorn voor het 52 Weeks to Christmas blog en volgende week ga ik vrolijk verder met één van de diertjes op mijn kerstkaart. Maar natuurlijk laat ik jullie tussendoor nog allerlei andere kaartjes zien.
Challenges;
Marianne Design Kreadiva's - Alles geht mit Marianne Design
Marianne Design Divas - Anything goes

Paper Play Sketches - #15

17 opmerkingen:

  1. Mooie GDT kaart Colien! liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaartje is leuk Colien, vind de andere hier beneden ook erg leuk!Grappig met die beestjes erop! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en grappig hondje. Gaaf dat je gastdesigner mocht zijn. Ik vind je blog banner ook errug leuk!

    Creatieve groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De leuke teckel, mooi kaartje hen je er mee gemaakt. Die van hier onder is ook top!

    En Theobald is wel net zo schattig als Thom, laat het hem maar niet horen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Colien....ket kerst hondje is zo schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. heel leuk met die teckel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke voorbeeld kaart gemaakt Colien als gast designer van MD.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colien,
    allebei je kaarten zijn super!!! Ik heb de eekhoorn en de teckel ook nog in d e verpakking zitten. Tijd om ze eruit te halen! Dit inspireert wel, moet ik zeggen.
    Nu nog iets origineels verzinnen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk, zag em al 'blinken' op de site van MD-challenge!
    groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat TOF dat je gastdesigner bent!
    En dat is jou zeker toevertrouwd, heel gaaf gemaakt!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf, gastdesigner zijn. Dan hebben ze een goeie aan jou. Tuurlijk is dit een kaartje naar mijn hart, enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kerstteckel, hoe leuk is dat?! En wat gaaf dat je gastdesigner mag zijn.
    Grüezi, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute card! Thanks for joining us at Paper Play Sketches.
    ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o wat leuk dat je gastdesigner mag zijn! Ja, die diertjes zijn aan jou wel besteed, die doen het altijd goed op jouw kaarten, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, awsome inspiration !Very delicate and a fine cardcrafting work.Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This Dog is so so cute. I´m happy about your christmas creation. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien