vrijdag 14 oktober 2016

Now and forever in de lift.

Op de valreep doe ik mee met de Lift Challenge. Deze keer weer een mooie kaart om te liften en de bedoeling was om het transparante gedeelte en de sketch aan te houden. Het origineel is van Shari Caroll en ziet er zo uit:
Mijn kaartje is gemaakt met bloem-papier van Echo Paper en het transparante gedeelte komt uit het 'clear wedding creations' pakketje van Making Memories. Tot slot enamal dots toegevoegd en een extra strookje met tekstje, zodat het nog wat meer weg heeft van het origineel. 
Het tweede kaartje was al snel een feit, omdat ik nog een transparant strookje op tafel had liggen. En omdat het weer een erg leuke lift was ;-) Helaas was telkens te donker om een foto te maken, maar vanmiddag na het werk is het gelukt en kan ik nog net meedoen met de challenge. En nu op naar het weekend! 
Challenge;

17 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind ze heel mooi! Erg mooi papier, leuk met het vleugje kleur en de tekst aan de binnenzijde is super leuk zo! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wah, je laat me schrikken.... ik wil ook nog graag meedoen namelijk maar dat kan ook nog want de challenge duurt nog een week ;-) Jouw kaarten zijn allebei super mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart zeg! staat ook nog op mijn lijstje maar we hebben nog een week. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie liften weer. Daar ben je echt goed in. Dat witte is wel heel chique.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ik zie net je reactie bij mij...lachen! Dat hebben wij heel erg met Hokey pokey. Hoeijk ken je dat niet, anders heb je dat nu in je hoofd....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie lift geworden. Gaaf gedaan Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lift! Je sheet past echt zo mooi bij het designpapier. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf Colien, erg leuke combinatie met die mooie papier en turquoise. En je bent ruim op tijd hoor, onze challenges duren tegenwoordig drie weken en deze tot de 21e :) Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uhhh... die mooie papier .... dit dus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Mooi gelukt! Had ook nog graag mee willen doen, maar geen tijd gehad helaas! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje, mooie kleuren!! En het weekend is alweer half voorbij, geniet van de rest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Colien, wat heb je dit gaaf gemaakt!
    Onwijs mooi.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Relax, je hebt nog een week ;-) Valt weer mee he?!
    Mooi je lift, idd prachtig deze kleuren. Chique geheel samen!
    Dank je wel weer Colien voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien