vrijdag 30 december 2016

70.

Vorige week vrijdag was mijn schoonmoeder Ellen jarig. Haar leeftijd hoef ik je niet te vertellen, dat zie je al. In de drukke week was het me toch gelukt om iets te fröblelen. De kaart is gemaakt met allerlei materialen van Marianne Design: papiertjes, de Helleborus bloemen en de mooie cijfers en viel goed in de smaak. Helaas vergat ik om er een foto van te maken, maar dat heeft Ellen voor me gedaan. Zodoende kan ik em toch met jullie delen...

Al bijna een week van de vakantie om, wat gaat het snel! Afgelopen woensdag gezellig met Larissa naar Doe@ding geweest, leuke workhops gevolgd (resultaten zie je snel!) en natuurlijk ook nog wat spulletjes gescoord. Gisteren al even aan de slag geweest met o.a. de nieuwe stempels van Karin Joan (Marianne Design), gave kerststempels (die heb ik het hele jaar door nodig als DT-er bij 52 Weeks to Christmas) en.... de Fuse! Verder was het nodig om mijn malletjes weer netjes te rangschikken. Op mijn verjaardag, met kerst en door eigen aankopen waren er weer heel wat bijgekomen....
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS268

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje! Leuk met dit papier gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, dat designpapier is echt mooi!
    Jij bent al goed bezig geweest met de aankopen. & de fuse? Wat is dat dan? Heb je die ook gekocht bij doeading afgelopen woensdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor je jarige schoonmoeder Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart! 'gezellig' met die gehaakte-bloemetjes-achtergrond!
    Benieuwd wat je met die fuse doet! Enkel voor schudkaarten of ook nog voor andere zaken?
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the white flowers with the patterened background on your card! Glad you shared it at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty card! Love the flowers and the silver numbers. Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien