zaterdag 31 december 2016

Mokken en oudjaarsdag...

Met kerst vind ik het altijd leuk om persoonlijke cadeautjes te geven. En nog leuker is het om zelf iets te maken. Vorig jaar maakte ik deze kerstbordjes, dit jaar koos ik voor iets wat het hele jaar door bruikbaar is. Ik kreeg het idee via dit blogbericht van Miranda, dankjewel!
Doordat ik t/m vrijdag voor kerst had gewerkt en dat een drukke week was, heb ik de mokken pas 1e kerstdag beschreven. Beetje belabberd time-management, vooral omdat de mokken ook nog eens 90 minuten moesten afbakken in de oven...


Door het spoedklusje had ik geen tijd meer om de mokken op de foto te zetten, maar dat hebben mijn zussen voor me gedaan. Zodoende kan ik jullie de mokken tóch laten zien, maar moeten jullie er zelf de cadeaupakketjes (die ik maakte met doosjes thee en 'chocoladelepels' bij de mokken) er zelf bij bedenken ;)
Oudjaarsdag: Op het einde van 2016 wil ik jullie allemaal bedanken voor al jullie bezoekjes en reacties op mijn blogberichten dit jaar. Heel leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden. Ook was ik erg blij met alle gave kaartjes voor mijn verjaardag en de afgelopen weken vond ik heel veel mooie, zelfgemaakte kerstkaartjes in de bus, zo tof! Inmiddels behoor ik al een jaar tot het design team van 52 Weeks to Christmas, iets wat ik erg leuk vind en met veel plezier doorzet in 2017. Dus ook volgend jaar kun je hier elke donderdag een kerstkaartje verwachten. En verder vond ik het erg gezellig om mede-bloggers en fröbelaars te leren kennen of 'in het echt' te ontmoeten tijdens workshops of op het Bloggersplein! Hopelijk krijgt dit een vervolg....
Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en graag tot volgend jaar!!



5 opmerkingen:

  1. Super leuk dat mijn mokken van pas kwamen als inspiratie in deze drukke periode. Ik vind ze heel leuk geworden. Jij hebt het denk beter aangepakt met permanente letters, maar ik had ook tijdnood toen ik ze maakte haha. Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling. Ik blijf je gezellig volgen! Wie weet treffen we elkaar weer eens op een beurs of een workshop? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk deze persoonlijke cadeautjes! Ja die tijd, daar worstelen we allemaal wel eens mee...
    Ik wil jou ook bedanken voor je altijd leuke reacties op mijn blog! Een goed en mooi nieuwjaar, en wie weet tot ziens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk deze mokken !!!!!
    Nogmaals fijne jaarwisseling en een goed 2017 !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal toppie zijn ze ! leuk
    fijne jaarwissel,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan die persoonlijke mokken Colien....KNAP gedaan...
    en ook jij bedankt voor de leuke reacties op mijn kaartjes en je schitterend kerstkaartje dat ik van je mocht ontvangen...Ook ik doe het heel graag designer voor de 52 WTC te zijn....

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien