maandag 9 januari 2017

Joepie, Quint 3 jaar!

Hoera, vandaag is Quint jarig! Deze keer geen kaartje, maar een uitgebreide pocket letter voor zijn verjaardag. Als één van mijn eerste Fuse tool projectjes niet helemaal perfect, maar wel feestelijk, toch?! 

Afgelopen zaterdag was zijn feestje en kon ik mijn knutsel geven. Ik heb een simpel insteekmapje gepakt en er verschillende versierde papiertjes ingeseald. De nieuwe stempels van Karin Joan (Marianne  Design) zijn erg leuk om te gebruiken. Zowel de tekstjes als de pakjes en ballonnen. Ik heb de andere sets ook gekocht, die hoop ik ook snel uit te proberen.
Tot slot nog een lintje en touwtje in de zijkant geregen en ik was tevreden.... Quint vond em wel leuk, hem viel vooral de '3' op en hij herkende zijn naam, maar hij had meer oog voor het cadeau: een stoere Claas speelgoed trekker mét opraapwagen!
Zo meteen weer naar school= werk, de kerstvakantie zit erop... Wat heb ik genoten van 2 weekjes 'niksen moet en alles mag'! Om rustig aan te starten, begin ik het eerste uur maar met een 'nieuwjaars theekransje' met mijn mentorklas. Eerst even gezellig bijkletsen, voordat we weer echt aan het werk gaan ;-)

15 opmerkingen:

  1. wauw, wat leuk, top die kleurencombo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er super uit! Geweldig papier en stempels heb je gebruikt. En die kleine schoonheidsfoutjes zie je vooral zelf, je hebt wel meteen een flinke uitdaging voor jezelf gesteld met heel veel vakjes om te FUSE-en. Ik vind het gaaf, lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je al prachtige crea's gemaakt met je nieuwe 'speeltje' ! Ziet er echt supertof uit! Deze voor Quint is ook al weer zo supertof!
    Fijne eerste werkdag na de vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart heb je gemaakt! Leuke combinatie van papier, kleur en stempels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, je hebt ook een fuse-tool en dan meteen zo'n mega-project. Echt super cool! Groetjes en werk ze met plezier weer. Hier zijn de kids (gelukkig->bloos) ook weer naar school.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaaaa dit is super gaaf! Super hoe je dit hebt gemaakt! Lijkt me een behoorlijke klus, maar het resultaat is dan ook waanzinnig. Mooi hoor hoe je de stempels van Karin Joan hebt verwerkt.
    Werk ze weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met Quint! Prachtige pocketletter, hier mag je zeer zeker heel trots op zijn. Prachtige creatie! Fijn dag.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt, ik vind deze zo mooi! In het echt nog veel meer.
    Je hebt er veel werk aan gehad maar dat is zeker te zien.
    En die tractor, ja dat is natuurlijk te gaaf om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde ook nog zeggen dat je nieuwe banner heel cool is. Mooi gemaakt met prachtige kaartjes.

      Verwijderen
  9. Hele mooie, stoere pocketletter voor Quint. Wat een leuke dingen kun je met die fuse doen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er wel heel stoer uit.
    Kei gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke pocketletter voor Quint. Grappig dat zijn naam al herkend wordt.
    Leuk dat je de dag begon met ene theekransje. Succes weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Gaaf gemaakt zeg,
    heel erg stoer ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoezo niet perfect?? Hij is prachtig! Lekker veel om te bekijken voor zo een mannetje. Goed idee om zo je dag te beginnen, ik moest meteen vol aan de bak, was behoorlijk wennen weer...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien