zaterdag 14 januari 2017

Shakercards.

Vorige week ging ik een middagje samen met Larissa aan de slag met de Fuse tool. Toen maakte ik o.a. deze 2 schudkaartjes die ik vandaag laat zien. Twee heel simpele kaartjes, maar daardoor niet minder leuk (al zeg ik het zelf). De bovenste is gemaakt met twee papiertjes van de Action en de typemachine (Collectable van Marianne Design). 
En deze met een toepasselijk papiertje bij de mal en een ruitjespapier achter het schudgedeelte. Eigenlijk zou ik een filmpje moeten plaatsen ipv foto's, zodat je ook daadwerkelijk ziet hoe de sequins en knoopjes kunnen schudden, haha.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige shakercards Colien!
    Ik lees dat je de Fuse tool hierbij gebruikt hebt. Ik ben er ook aan 't denken om 'm aan te schaffen. Maar ben nog aan 't twijfelen. Schudden je shakers binnenin nu nog wel goed? Want je hebt natuurlijk niet zoveel ruimte over als dat je foam gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaart ! superleuk gedaan. ik doe het voorlopig zonder fuse tool, gewoon met plakband de randjes dichtplakken, lukt ook goed, geen speciaal plastic voor nodig, lukt prima. maar als je natuurlijk een fuse hebt, zeker gebruiken die handel, de resultaten zijn super !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke schudkaartjes! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze twee "simpele" shakerkaartjes zijn supertof! Je hebt ook leuke papiertjes gebruikt. Je zou een filmpje kunnen maken om te laten zien hoe het werkt:-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een super gave schudkaartjes! Gave kleurtjes ook. Ik ga misschien ook maar eens een schudkaartje maken..lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schudkaartjes vind ik onwijs leuk! Deze ook, met dit leuke papier en de schrijfmachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, daar zijn ze. Te leuk zijn ze!
    Wat ging jij goed die middag he, verbaasd zat ik te kijken. Inspiratie kan ik hier wel vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Ohh wat een gave kaartjes,
    heel erg mooi gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei heel erg leuk! Die tweede met dat bijpassende papier is perfect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes ;)
    Vooral die enen is het papier ook zo toepasselijk bij...
    En een shakercard valt altijd in de smaak.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk Colien! Die Fuse is toch wel een leuk ding als ik de kaartjes bij jou en Larissa zie! Ik krijg mijn shakerkaartjes met foam namelijk nooit goed, op èèn of andere manier zit het schudmateriaal altijd vastgeplakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik loop achter, zie ik. Gaaf zijn je schudkaarten. Ik geloof je hoor, ook zonder filmpje. Weet zeker dat allebei de kaartjes echt goed kunnen shaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk deze shakertjes! Het typemachientje is tè leuk, en dan ook nog bijpassend papier.. helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien