vrijdag 10 februari 2017

Have a very happy birthday in de lift.

Op de valreep wil ik meedoen met de Lift Challenge. Al een tijdje lag de uitdaging te wachten.... en te wachten... en kwam het er niet van. Vandaag was ik om half 4 thuis uit school en ben ik aan de slag gegaan. Van Nelly had ik mooie gestempelde bloemen en blaadjes gekregen, maar op een of andere manier kon ik daar niks mee. Raar, want normaal weet ik wel raad met dat spul ;)  
Dit was de originele, te liften kaart van Agnieszka Malyszek:
Voor mijn kaartje stempelde ik 3 cadeautjes (Karin Joan stempels) en kleurde ze in met inkt van Stampin'Up. Ik maakte van elk nog een designpapiertje door er lijntjes/bolletjes op te tekenen met Stabilo stiften. Daarmee, en met een witte Sharpie, maakte ik ook de confetti op de vloer. Daarna een papiertje erop gelegd en daaromheen een kadertje gedoodeld. Vervolgens de bolletjes getekend en de tekst geschreven. Best blij met het resultaat, weer een one layered kaart gelukt.....
Challenge;
Lift Challenge - #113

16 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk !
    Kan wel eens , je wil wel , maar geen inspiratie !
    Dan dringt de tijd ......
    ineens een idee !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan! Mooi ingekleurd die kadootjes, zo lekker vrolijk. Ik had ook weer eens mee willen doen maar helaas het is me niet gelukt. De weken vliegen om! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet ook niet of het me gelukt was trouwens, best een lastig dingetje dat handlettering volgens mij...Het ziet er bij jou prachtig uit, zou zo een stempel kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap dat je er blij mee bent! Je kaartje is echt tof geworden! Prachtig, het zelf geschreven kader! Hans was blij met jullie kaart, dank namens hem. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht al, waar blijft het Lift challenge kaartje van Colien! Maar hij was het wachten waard hoor! Prachtig geletterd en de afbeelding past mooi bij het kader, toppertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Mij is het niet gelukt, wel een heel leuke opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan, Colien. Ik houd wel van dit soort kaarten.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf geschreven??? Ik vind het knap!! Echt een gave lift, Colien! Dank voor je bijdrage aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeel mooi is jouw liftkaartje geworden Colien...wat heb je die tekst moooooi geschreven...SCHITTEREND!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hardstikke leuke kaart! De lift challenge is deze keer heel snel te herkennen! En jij hebt er een heel gaaf kaartje van gemaakt! Mooi geschreven!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Heel mooi zeg Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dit is wel een heel mooi kaartje. Knap gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja jij doet best veel al met het handlettering, en dat gaat je goed af. Erg mooi, Ook je kaart, leuk met deze cadeautjes. Ik heb deze ook gebruikt voor m'n workshop a.s. zaterdag. Erg leuke set vind ik het.
    Toffe lift en erg mooi Colien, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergave kaart! De pakjes zijn geweldig en zo mooi van kleur. Je rand is top (gaaf die drie kruisjes) en je tekst... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. grappig, die reeks cadeautjes, leuk en mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien