dinsdag 28 februari 2017

Let's celebrate today!

De komende dagen staan er heel wat jarigen op de kalender. Dat vroeg om productiewerk, dus vanmorgen aan de slag gegaan met (mijn eigen) gehandletterde kaartjes en een papierblok van Action. 
Op het bovenste kaartje is een verkleinde kopie van één van mijn handlettering kaartjes die ik eerder maakte deze maand. Vandaag is alweer de laatste dag van de maand en heb ik 28 teksten gehandletterd. Erg leuk om te doen en gekopieerd op een gekleurd papiertje ziet het er ook gezellig uit. Hiermee wil ik meedoen met de challenge bij Cards & Scrap  en de verjaardagscandy bij Ingrid.

 Voor alle jarigen nog  wat kaartjes in dezelfde stijl gemaakt. Deze tekst komt van internet en  ook die geprint op rood, past wel bij de vrolijke achtergrond papiertjes....

Lekker simpele kaartjes, maar gezellig en feestelijk. Snel gemaakt en een aantal liggen al klaar om op de bus te gaan. 
Challenge;
Cards & Scrap - Challenge februari, Handlettering en Doodling.

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn helemaal top !
    Jouw handettering is heel mooi !
    Ik ben nog aan het oefenen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker aan het wegschrijven :) , mooie handlettering kaartjes! Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat handletteren gaat je goed af, ze zijn alle twee superleuk en zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke handgeletterde kaartjes gemaakt Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om je eigen handgeletterde teksten te gebruiken voor je kaartjes! Leuke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Phoe nog geen schrijfkramp na al die tekstjes? Leuk zijn ze! Een keer zwart op rood, dat zie je niet zo vaak. Zeer geslaagd weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartjes zien er erg feestelijk uit. Heel gaaf zo met de handlettering erop.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer schitterende handlettering kaartjes Colien....het gaat je inmiddels al heel goed af zie ik wel...Zooooo gaaf!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slim zeg! Zo heb je meteen een stapeltje! Erg goed gelukt, je handlettering.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk handlettering, en jij schiet al heel aardig op met het onder de knie te krijgen. Ik hou er van zo gaaf! Heel leuk dat je mee doet met mijn verjaardagscandy. Ik kan dit heel erg waarderen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien