donderdag 23 februari 2017

Week 8 van 52 WTC, kleurenchallenge.


De maand februari is kort en zit er al bijna op. Ook op deze laatste donderdag van de maand is, hebben we bij 52 Weeks to Christmas een uitdaging voor je. Dit keer mocht Yvonne de challenge bepalen en zij koos voor deze kleurenchallenge. 
Mijn kaartje wijkt ietsiepietsie af... Mijn geprinte versie zag er iets kleurrijker uit als het origineel, hihi. Ik maakte mijn kaartje aan de hand van mijn iets te verzadigde printje. Toen ik mijn kaartje ging inplannen op het 52WTC blog ontdekte ik het verschil: OEPS...

Dit tweede kaartje is als extraatje, om de voorraad aan te vullen. Ook hier washi tape achter de uitgestanste ster geplakt.

Doen jullie mee? Kijk voor inspiratie op het blog, de DT leden hebben heel diverse kaartjes gemaakt. Je kunt je wekelijkse kaartje, wat je waarschijnlijk al gemaakt had, vandaag al linken. Wil je meedoen met de challenge,wacht dan even tot morgen. Dan verschijnt er een extra blogbericht mbt de challenge en kun je jouw kleurenkaartje linken. Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken.
Challenge;
Christmas Card Challenges - Weekly card


16 opmerkingen:

  1. Wat leuk, deze kaartjes met een 'sterkerstbal' erop! Ik vind de kleuren mooi, hoor. Tot zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een STER van een kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Colien, ze zijn super leuk...en die kleur is alleen wat helderder...verder past het er toch prima bij...knap om die kleuren zo te vinden....kan me niet bedenken wat ik voor papier zou kunnen gebruiken...
    ia het nu. Washi tape achter de ster of 1 vel papier??

    Fijne dag veel liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee voor tapejes of restjes!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk...sterren! En toffe vrolijke kleuren, geslaagde kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk hoor Colien en dat de kleuren iets feller uitvallen mag toch niet erg zijn! Ze zijn in ieder geval erg vrolijk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zijn hele leuke kerstkaartjes geworden Colien...mooi in deze kleurtjes...


    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn nog eens leuke kerstkaartjes. Die kleuren zijn te leuk.
    Leuke sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie strakke kaart. Erg leuk gedaan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iets anders van kleur maar wel lekker vrolijk allebei. Je KKT kaartjes zijn ook heel erg leuk geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke voorbeeldkaartjes ook al wijkt de kleur wat af. Heb je toch altijd met een kleurenpalet!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerskaarten Colien !!
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien