donderdag 9 maart 2017

Week 10 van 52WTC en uitslag challenge.

Afgelopen vrijdag kwam Nelly langs om te fröbelen en hebben we kaartjes gemaakt met de Fuse tool. Het zijn dus schudkaartjes geworden, naar een idee wat Nel vond op internet. 
Challenge:
Merry Monday Christmas - A lamp post on your card
De papiertjes komen uit een kerstblok van Action. Nel koos voor haar favoriete kleur (blauw/turquoie met wit) en eigenlijk vond ik haar kaartjes veel mooier, haha. Maar goed, er zijn er weer 2 klaar ;-)
Op het 52 Weeks to Christmas blog zie je voorbeelden van Ineke en Ingrid. Ook zie je daar de uitslag van de kleurenchallenge die we in februari organiseerden. De top drie:
1. Kaarten van ons mam
2. Crea Astrid
3. Liselot
En de winnaar die random gekozen is: Leny W.
Allemaal proficiat! Hopelijk doen jullie ook deze week weer mee?!

19 opmerkingen:

  1. Feestelijke schudkaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd leuk, schudkaartjes ! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze juist zo leuk geworden! Heel gaaf gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke schudkaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een paar heel gave schudkaarten gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het gave kaartjes .
    dat schudden blijft leuk hoe oud je ook bent....hahaha

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie schudkaart Colien ,je blijft schudden.
    Alvast een goed weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke schudkaarten !!!!!!
    Met die spellingscorrectie moet je weer oppassen
    het worden dan gelijk "schutkaarten".
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk gedaan. Mooi resultaat van een middagje freubelen met z'n tweeen.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty card, lovely take on the challenge. Thank you for playing along with Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie kaartjes, leuke kleurencombinatie en grappig dat de banner een schudgedeelte heeft. Je babykaartjes zijn ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 hele leuke kerstkaartjes Colien...super mooi dat sprankelend schudgedeelte...

    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk idee!! Ben nog niet bij Nelly geweest, dus ik kan niet zeggen of ik haar kaarten mooier vind, maar deze is top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely Christmas card, I love the shaker detail and the sweet lamp post with the deer and trees. Thanks for playing at Merry Monday this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zijn echt superleuk geworden. Die van mij zal ik binnenkort ook laten zien op mijn blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Das leuk, een schudbanner op je kerstkaart! Staat lekker feestelijk. Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Al zo vaak gedacht de fusetool ik moet hem eens aanschaffen, niet gedaan. Maar iedere keer als ik er kaartjes mee zie, vind ik het heel gaaf. Schudkaartjes zijn heel leuk, je papiertje is heel gaaf hoor. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien