maandag 15 mei 2017

Elmar & Lieke.

Afgelopen zaterdag gingen we op visite bij ons petekind Elmar en zijn vriendin Lieke. Zij zijn onlangs gaan samenwonen en we gingen hun gezellige huisje in Den Bosch bewonderen. 
Natuurlijk hoort daar een eigengemaakt cadeautje bij en daar ging dit label aan...
Ik kocht een lijst waar 3 foto's in kunnen en printte ze elk in zwart/wit. In het midden een foto van het stel samen en aan weerskanten een foto van ze waarop ze elk met hun hobby te zien is. Elmar is dol op duiken en dat vraagt om bubbels in het water. Met de Distress oxide inkt kun je dat goed weergeven...
Lieke is dol op haar paard en deze mooie foto vroeg om een bosrijke achtergrond. Die heb ik gemaakt met één van de nieuwe stencils die ik kocht bij de Action. Op de foto komen de blaadjes niet zo goed over als in het echt, maar ik denk dat je wel een idee krijgt.
Om het wat persoonlijker te maken, heb ik hun namen verwerkt in vlaggenlijntjes. De mooie, fijne lettertjes van (het Charming alphabet van) Marianne Design zijn er erg geschikt voor.
Het cadeau werd zeer gewaardeerd en bijna meteen opgehangen, zo leuk! 
Ik wens jullie allemaal weer een fijne, nieuwe (werk)week en tot snel weer.



7 opmerkingen:

  1. Prachtig Colien,snap dat ze hier blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig cadeau, ik snap heel goed dat ze daar blij mee zijn! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf cadeau, erg leuk zo persoonlijk ook. Mooi gemaakt, snap best dat ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf gedaan, zeg! Dit is wel een heel leuk en superpersoonlijk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjee, wat een ontzettend leuk en persoonlijk cadeau! Ik begrijp best dat ze het meteen wilden ophangen. Ik heb de masks nog niet geprobeerd, maar ik zie al wat van de blaadjes en dat ziet er gaaf uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig cadeau, mooi hoe het groen en blauw in elkaar overlopen. Mooi de persoonlijke stencils en hun namen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien