woensdag 12 juli 2017

Opkikkertje.

Nog maar een kaartje voor een collega die is geopereerd. Daarvoor weer een (op)kikker uitgestanst en gecombineerd met vrolijke gele papiertjes. Om het wat pittiger te maken, heb ik zwart toegevoegd.
Volgens dezelfde sketch nog een kaartje gemaakt. Deze komt van de bestellijst van mijn collega Jennie. Zij bestelde voor al haar kinderen en kleinkinderen kaartjes met een vakantiegroet. Deze roze is voor Luna (dat lijkt me duidelijk) en zij houdt van turnen. Het silhouet is een printje van internet.
En deze is voor haar stoere kleinzoon Stan. Zijn hobby's zijn verwerkt op dit kaartje. Dit was het laatste kaartje in de serie van 8-vakantiekaartjes-op-bestelling. Gisteren heb ik het  pakketje op school = werk bij Jennie afgegeven en ze was er erg blij mee. Het was leuk om de persoonlijke kaartjes te maken en helemaal leuk als het zo enthousiast wordt ontvangen.
Hier wat foto's van het bloemwerk wat we maandag hebben gemaakt voor de diploma uitreiking. De regenboogrozen en -anjers komen van de vader van één van de leerlingen. Hij kweekt deze mooie bloemen in allerlei kleurtjes.
Op de kluisjes in de hal stonden allerlei flessen met gekleurd water en de cateraar had de (alcoholvrije) champagne ook gezellig neergezet met de feestelijke rietjes.
Ook de etalage en gymzaal (waar ook een gedeelte van de geslaagde leerlingen hun diploma kreeg) waren feestelijk en bontgekleurd aangekleed.
Samen met mijn collega Tamara hield ik een praatje voor 19 geslaagde leerlingen (de dames en Nick) die wij dit jaar begeleid hebben in de lessen bloem. Elk kregen ze een mooie, grote zonnebloem met wat feestelijke versieringen.
Gisteren rapportvergaderingen gehad, heel wat telefoontjes met ouders gepleegd (positief en negatief) en verslagen geschreven. Nog een paar dagen.....
Challenge - 
Cheerful Sketches - Sketch juli

13 opmerkingen:

  1. Deze kaarten zijn ook weer super. Die gele is echt wow!
    Wat zal de diploma uitreiking een feest zijn geweest, alles zo mooi gemaakt. TOP! Geniet van je vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die persoonlijke kaartjes maar de kikker met zijn mooie zwembroekje vind ik ook erg grappig! Ziet er allemaal erg mooi uit met al die bloemen en drankjes. Echt feestelijk! Je hebt goed je best gedaan.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt Colien! Die opkikker is écht geslaagd!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches!
    Wat maken jullie er toch veel werk van op school. Toppie! Als ik jong was, zou ik alleen hiervoor al voor jullie school kiezen☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraag me altijd af waar jij de tijd vandaan haalt om zo veel te doen en te maken! De kaartjes zijn leuk en het bloemwerk voor de diploma-uitreiking was echt prachtig! Nog maar drie dagen te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kaarten! En wat zien de bloemen er mooi uit, echt feest! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er helemaal top uit !!!!!
    Prachtig bloemwerk !
    Zou zeggen geniet van je welverdiende vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke kaartjes en wat ziet het er schitterend vrolijk en feestelijk uit op de foto's! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe en vrolijke kaartjes, ze zijn enig! En het bloemwerk is ook al zo mooi, wat een speciale rozen zijn dat, heel apart! Nog ff, en dan vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten weer! Ik vind de ballerina erg leuk. Waar is dat een stans van? Veel succes met de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaartjes..ik ben trouwens in het "kikkerland" aangekomen, lekker frisjes . Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Colien,
    wat een enige kaartjes! Vandaag heb ik de kikkertekststempels binnengekregen dus ik denk dat er van hier ook wat opkikker kaartjes aan gaan komen!
    Jullie hebben er een werk van gemaakt zeg, van de diplomering! Supertof!! Dat maakt het allemaal zo feestelijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig werk! leuk voor de leerlingen als alles zo feestelijk gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien