zondag 6 augustus 2017

A big hug for you.

Een stevige knuffel voor Wilma. Zij is afgelopen week geopereerd en kon wel een fleurig kaartje gebruiken. Dus stempelde ik een boel bloemetjes (met dezelfde SU-set die ik op het roze kaartje van afgelopen vrijdag liet zien) en gaf ze een zonnig hartje. De grote HUG-letters zijn van een andere set van Stampin'Up (Layered Letters Alphabet), die ik ook tweedehands heb gekocht. Het kaartje is ondertussen bij Wilma aangekomen en ze is inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis. Hopelijk knapt ze snel op.



9 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart weer met deze set! Je achtergrond lijkt zo wel design papier! Ik zie dat jij de mooie stitch randstans hebt. Waar heb je die vandaan? Ben ernaar op zoek namelijk, maar is lastig te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zonnige kaart!
    Daar knapt ze zeker van op.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi regelmatig gestempeld daardoor inderdaad net wat Marjan zegt, lijkt het net dessinpapier. Het geel maakt het lekker vrolijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk geworden zo, lekker zomerse kleurtjes
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje, leuk met de zonnige bloemenhartjes!
    Fijne zondagavond
    nanc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Mooie bloemen inderdaad. Ergens heb ik zo'n stempel liggen, niet van SU maar Action, of Zeeman of zo....toch eens zoeken.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel gezellig uit, Colien!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien