maandag 4 september 2017

4 Season Swap Summer #3 en nieuw challengeblog!

Zoals beloofd een tweede berichtje vandaag, want ook op deze eerste maandag van de maand laten NellyLarissa en ik weer een SWAP 'opdracht'  zien. Het is wel een lang blogbericht, maar lees vooral verder, want we hebben SWAP nieuws!! Maar eerst even over deze maand, we mochten weer fröbelen met het zomerpakket wat Larissa voor ons samenstelde:
Dit keer wilde Larissa een kaart met bijpassende envelop zien. Ze had (blanco) kaartjes en enveloppen in het pakket gedaan. Omdat ik de ronde puffy stickers nog helemaal niet gebruikt had, wilde ik die sowieso gebruiken bij deze opdracht. Ik heb ze dan ook zowel op de kaart als op de envelop gebruikt.
Verschillende papiertjes bij elkaar gezocht in de kleurtjes van de stickertjes (en meteen voor de challenge) en de mooie Hibiscus bloemen (Craetable LR0478) gestanst. De sketch komt terug op de envelop. De kaart én envelop hangen inmiddels te shinen op het kantoortje van de jarige Magda, één van onze conciërges op school = werk.
Vind je het ook leuk om met ons mee te doen met onze SWAP-opdrachten? Kijk dan mee op ons challengeblog. Jawel, we gaan jullie uitdagen om deel te nemen en met dezelfde opdracht een leuke kaart of creatie te maken. Daar kiezen wij een top 3 uit en de winnaar krijgt een echte Nelly-, Larissa- of Colien kaart thuisgestuurd. De eerste SWAP-opdracht is 2 oktober, maar wat het gaat worden... dat weet ik nog niet. Dat mag Nelly bepalen, want zij gaat het herfstpakket samenstellen.
Challenge;
CAS Colours & Sketches -  Double Challenge #238

17 opmerkingen:

  1. Leuk is dit, een kaartje met bijpassende envelop! Dat maakt het een heel mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en bijpassende envelop.
    Leuk dat jullie een challenge gaan organiseren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gemaakt de kaart en envelop......Nog een week wachten dan weet je wat er in het herfstpakket zit.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Ik vind het best lastig om dit soort stickers te gebruiken.. maar eh.. zo dus!! Ben benieuwd naar jullie herfstpakket en maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en envelop Colien!
    Ik heb al gekeken op jullie nieuwe blog....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi deze kaart met envelop in pastelstinten! De bloem is ook een beauty. Vast een must-have voor jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty card. I love the white tropical flowers over the colors. Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit swapkaartje en leuke bijpassende envelop Colien...
    wat een gaaf idee om ons ook mee te laten doen
    Ik heb me zojuist ook als volger aangemeld

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk zeg! Zowel de kaart als de enveloppe is top.
    Ik ga zo op jullie blog kijken.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the layered look of those flowers and leaves they are so pretty! Thanks for sharing with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart, zeg, samen met de mooie bijpassende enveloppe!
    Leuk idee van het challengeblog, succes !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank voor je antwoord, kan me zeker voorstellen dat werken met pubers met leer/gedragsproblemen heel pittig is! De leer- en gedragsproblemen hebben wij als Haagse binnenstadschool ook, maar de leeftijd is wel even anders in groep 3.

      Verwijderen
  12. Erg leuk en mooi kaartje.
    Leuk die puffy stickers, ik kon ze even niet kwijt op mn kaartje. Nog maar een after swap kaartje maken van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart! En wat een leuk idee van jullie challenge! Ik ben jullie pagina gaan volgen :). Ben heel benieuwd! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie creatie. Jullie blog volgen lukt niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart en omslag, ik kijk straks nog eens naar jullie challengeblog! Tof idee!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart! Mooi met die puff stickers erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien