zondag 17 september 2017

40-jarige bruiloft.

Gisteren weer een leuk bruiloftsfeest meegemaakt. Anneloes & Barend vierden dat zij 40 jaar geleden in het huwelijk traden. Dat deden ze met een groots tuinfeest op een hele gave stek, die 'gewoon' hun tuin bleek te zijn. We waren al 's middags uitgenodigd en was er koffie/thee bij een heuse foodtruck. Daarna maakten we een mooie wandeling naar de Kilsdonkse molen. Gezellig, zeker omdat het zonnetje ook nog kwam. Bij terugkomst was er allerlei lekkers van de vis- of vleesbbq, heerlijk!
Namens de hele 'Duistere familie' maakte ik deze cadeau-envelop/omslag. De papiertjes zijn van de Action, ze zijn lekker vrolijk, zeker die met de confetti. De tegoedbon die we hebben gegeven was nog bij één van mijn zussen toen ik de foto maakte. Om je een idee te geven, heb ik even een Hema-kaartje in de envelop gestoken.
De grote cijfers (puffy stickers) kocht ik ooit eens bij de Hema. Ik kwam ze afgelopen week tegen en heb ze meteen gebruikt. Ook voor de kaart die je morgen ziet, want vandaag hebben we een jarige in de familie. Nu eerst genieten van de zon(nige) dag!

9 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Colien fijn dat het zo'n goed weer was.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig was er bij jullie niet zoveel regen gisteren!
    Toffe kadovloppe!
    Fijne zondag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een feest, leuk! Gelukkig dat er gisteren ook (eindelijk) weer een zonnetje was. De cadeau-envelop ziet er gaaf uit. Confetti-papier maakt het zeker extra vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig idee om de cadeaubon zo te verpakken. Is erg stijlvol en toch vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kado-envelop. Met een heel gezellig papiertje. Altijd leuk om er op deze manier iets speciaals van te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie cadeaukaart voor een 40 jarig huwelijkfeest Colien, en fijn dat jullie zo een gezellig feestje hebben gehad...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee, deze cadeau-enveloppe! Het feest klinkt me heel gezellig toe. EN dan vandaag weer een verjaardag in de familie. Jullie hangen van feesten aan elkaar! Leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt. Hop naar het volgende feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk ook deze! Heb in de afgelopen week heel wat kaartjes gemist op jouw blog hihi. Ben alles aan het bij lezen hihi. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien