woensdag 27 september 2017

Kleurenkaartenteam: Turquoise en grijs.

Ik was nog niet klaar met het showen van muizenkaartjes. Ook vandaag, op de laatste woensdag van september, doe ik mee met Martina's kleurenkaartenteam en zie je de beestjes nog een keer. Chantal bepaalde dat er grijs aan het turquoise van vorige maand moet worden toegevoegd. Dus zocht ik turquoise papiertjes (Stampin'Up) op en stanste nog wat grijze muisjes. Het werd een kaartje voor trotse opa Gerrit, weer een collega die een kleinkind kreeg. De naam van de baby verwerkte ik met de brush letters op de kaart. 
Met dank aan Rolf, hij maakte de foto. Het kaartje was klaar, maar ik had het nog niet op de foto gezet. Gisteren was ik laat thuis uit school = werk en na het eten wilde ik gaan sporten. Bij thuiskomst is het donker, dus bood hij aan om een foto te maken. Heel fijn, altijd beter bij daglicht dan met flits...
Meer zien in deze kleurencombinatie? Kijk dan bij Martina, daar vind je alle linkjes.
En graag tot morgen, dan is het kerstkaartjesdag en tevens de laatste donderdag van de maand, wat een nieuwe uitdaging betekent op het 52 Weeks to Christmas blog. Graag tot dan!
Challenge;
Sketch Saturday - #482

31 opmerkingen:

  1. een heel erg lief en mooi, geslaagd kaartje! top hoor
    mijn muisjes liggen voorlopig nog in de verpakking, dringend.... =)
    dank je wel voor je deelname alweer, op naar de volgende !
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha. het is niet te geloven. Drie keer raden welke sketch ik voor het KKT heb gekozen! Hij moet nog op de foto, even wat helderder weer afwachten. Gisteren was het alweer te donker. Maar jouw kaart is heel gaaf! Ik had al zo'n vermoeden dat je muisjes zou kiezen voor vandaag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een super schattig kaartje Colien...zo leuk met die muisjes enzeker in deze kleurtjes komen ze prachtig uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! Erg schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent de eerste die ik zie met muizen terwijl de kleur toch wel goed is voor deze beestjes.
    Leuke kaart voor een opa, zie dat hij al gaat wandelen met zijn kleinzoon . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een heel leuke kaart gemaakt met dit toffe muizen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, de muisjes zijn natuurlijk super geschikt voor dit kleurenthema :). Die letters van 'Owen', zijn dat de nieuwe stansen van Eline Pellinkhof? Mooi vind ik het. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe muizenkaart! heerlijk lief voor Owens opa!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw muisjes zijn beslist geen grijze muisjes :-) Wat een ontzettend leuk kaartje, Colien! En wat lief dat Rolf even een foto maakte.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. CUTE card! Those are the cutest mice directs on your card....I like the colors you used too. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. grijs... ach ja natuurlijk: de muisjes! Wat een leukerd weer. Lief zo'n man thuis die met je meedenkt (lees: foto's maakt) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een super lief muizen kaartje, erg leuk gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kaartje met een grijze muis. Dat klinkt heel saai, maar dat is het natuurlijk niet! Enig kaartje voor opa Gerrit. Tof dat de naam van zijn kleinzoon er ook op staat. Dat maakt zo'n kaartje extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige muizenkaart en geslaagde kleuren.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke KKT kaart Colien, schattig die muisjes. Mooie achtergrond papiertjes ook.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Olifantjes, dolfijnen en hier muisjes. Het lijkt het KKT van de dieren deze keer ☺
    Mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superschattig kaartje met die gave muis!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele lieve babykaart met de muisjes. Ook het kaartje van maandag is mooi geworden. Die tentoonstelling ziet er prachtig uit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig KKT kaartje Colien!
    Ik kan vandaag mijn kaartje niet linken en ook geen reacties bekijken. Ook kan niet iedereen bij mij reageren.....wat het probleem is weet ik niet........maar ik baal er behoorlijk van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En alweer zo'n prachtige muizenkaart. Daar word ik blij van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een tof idee om de muisjes er voor te gebruiken. Ze zijn ook te leuk!
    Mooi gemaakt, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Colien,

    Leuke muizenkaartjes maakte je! Zag er gisteren ook al ééntje passeren... Vind ze top!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk gemaakt in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik loop een beetje achter met bloggen...wat een lief kaartje is dit weer! Die muisjes zijn eindeloos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een grijze saaie muis zeggen ze dan, nou dat is hier niet het geval.
    Een hele mooie kaart in deze KKT kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is me gisteren niet gelukt om een berichtje achter te laten.
    wat een leuk kaartje is het geworden, mooi gedaan
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien