vrijdag 15 september 2017

Post-it doosjes.

Afgelopen woensdag kwamen  Nelly en Larissa een ochtendje knutselen. Als gastvrouw had ik 'de taak' iets voor te bereiden... Helaas had ik tot dinsdagavond geen inspiratie, behalve dat ik de spulletjes voor de kerstkaartjes klaar had gelegd, die je gisteren op onze blogs kon zien. Toen vond ik pakjes Post-its in de la en was een idee geboren. Als basis maakte ik het doosje via deze tutorial. Maar de uitvoering van de eerste versie was niet helemaal zoals ik had bedacht (mijn pakje plakpapiertjes was iets te hoog). Die van de 2e, 3e en 4e ook niet. Maar nummer 5 was naar mijn zin en zo kon ik de papiertjes klaarleggen voor de dames en toch nog op tijd naar bed ;-)
De bovenkant heb ik versiert met Autumn Woods papiertjes van CraftEmotions. Het papierblokje lag al een hele tijd ongebruikt. En nu zijn er nog maar een paar kleine stukjes gebruikt. Maar daar komt verandering in, hoor! Het egeltje (COL1368) maakt het af.
Eén van de doosjes krijgt vandaag een bestemming: het gaat naar Monique, zij is pas geleden verhuisd naar een andere kantoorruimte. En die Post-it's worden zeker gebruikt door haar, zij plakt wat af, haha.
Op naar de laatste werkdag en dan vanavond een bruiloft, gezellig!


12 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk, en wat is dat egeltje ook een schat!
    Je hebt behoorlijk wat vooraf werk gehad zeg...pfff voordat soms iets lukt.
    Fijn weekend, en een leuk feest toegewenst voor vanavond.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Gek eigenlijk dat je vaak op het allerlaatst de beste ideeen krijgt. Jij presteert vast ook het best onder druk!
    Larissa en Nelly zullen dit heel leuk gevonden hebben.
    Gezellig vanavond een bruiloft. Dan begint je weekend superleuk! Geniet ervan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke doosjes! Mooi gemaakt liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Post iT zijn hele handige papiertjes, ik gebruik deze grote heel graag. Leuke doosjes er om heen gemaakt. Gezellig een knutselochtend, jullie kaartjes gisteren waren aan dezelfde tafel gemaakt ..heel erg leuk...fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Post-its daar kun je nooit genoeg van krijgen! Al zou ik deze niet gebruiken denk ik en het pakje gewoon op mijn bureau laten liggen om af en toe naar te kijken... zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige herfstverpakkingen voor post-its! Wat zijn die gele papiertjes handig. Daar zal Monique blij mee zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt!!!
    Echt heel leuk om te maken en te krijgen natuurlijk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien ze er leuk uit met die egeltjes! Erg leuk om cadeau te doen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk deze post-it doosjes Colien...zal vast weer wel een gezellige middag geweest zijn met Nelly en Larissa .

      groetjes Rosina

      Verwijderen
  10. Heel tof en die eikeltjes vind ik ook leuk. Zijn ze niet gevild?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien