zaterdag 18 november 2017

Birthday Blogcandy 19 november 2017.

Dit bericht blijft tot 18 november 2017 bovenaan staan. Om nieuwe blogberichten te kunnen lezen, moet je naar beneden scrollen...

Vandaag is het 19 oktober en over precies een maand ben ik jarig. Net als vorig jaar ga ik trakteren en organiseer ik een Birthday Blogcandy op mijn blog. Deze actie is grotendeels puur eigen belang, hihi: een brievenbus vol leuke kaarten en bergen inspiratie opdoen, wat heb ik genoten vorig jaar, dus ik kijk er weer naar uit!!
Wat moet je doen om kans te maken op het candy-pakketje?

  • Stuur me voor zondag 19 november een zelfgemaakte verjaardagskaart. Als je mijn adres nog niet hebt, mail me dan even via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik ervoor dat je m'n adresgegevens krijgt.
  • Deel eventueel het plaatje van mijn candy (te vinden in de linker sidebar) op je blog. Mag, hoeft niet...
  • Volg mijn blog (vind ik leuk, maar geen verplichting) of kijk er af en toe es op...

Maandag 20 november maakt ik bekend wie het pakketje heeft gewonnen.


26 opmerkingen:

  1. Hallo Colien,
    Wat leuk dat je een Candy weggeeft.
    Natuurlijk krijg jij van mij een kaartje op je verjaardag!
    Je adres heb ik nog......heel veel succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk doe ik mee!! Een berg kaarten is zo feestelijk!
    Ik hoop dat je er net zoveel krijgt als vorig jaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk krijg jij een kaartje! Wat dacht je dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Colien,ik ga je straks een mail sturen voor je adres want een kaartje sturen is altijd leuk.
    Ik ben meteen volgster geworden zodat ik je mooie creaties niet meer mis en heb je Candy gedeeld op m'n blogje.
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk !!!!!!
    En natuurlijk krijg je een kaartje , ook zonder de blogcandy !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha ha en nu maar hopen op een volle brievenbus he!? groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het jaar voorbij gevlogen, ben je al bijna weer jarig! Van mij krijg je ook een kaartje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk Colien! Tuurlijk stuur ik je een kaartje! Ik zal het op mijn blog zetten hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk zo een candy voor je verjaardag Colien ...en een kaartje krijg je zowiezo
    Ik zet hem dadelijk ook in mijn sidebar
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net om je adres gevraagd via inbox. Heb ik een doel om een kaartje te maken. Ik lees zo wie zo vaak je blog. Maar om iets in de sidebar t maken weet ik niet meer. Ik moet wachten tot mijn nichtje na 7 december weer thuis is. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuurlijk maak ik een mooie kaart voor jouw. Zal eens kijken of ik je adres ergens kan vinden. :-)Tot morgen bij de pompoenhuis workshop.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je een candy geeft voor je verjaardag Colien,
    natuurlijk ben ik weer van de partij ,je kaart ligt al klaar!
    Succes met de pompoenworkshop hoor !
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eens even kijken of ik je adres nog heb.... anders volgt er een mailtje ;-) Ik ben iets eerder dan jij jarig, je brengt me wel op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mailtje gestuurd voor je adres .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk natuurlijk krijg j een kaartje heb je een mailtje gestuurd voor je adres afgelopen vrijdag was vergeten om het even hier te melden.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Colien, je krijgt natuurlijk al een kaartje. Ik doe gezellig mee met je candy. Hoop dat je veel kaartjes krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je staat zowiezo op mijn verjaardagskalender! Ik hoop dat je brievenbus te klein zal zijn voor alle kaartjes! Niets leuker dan al die post openen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga ook dit keer weer een kaartje sturen. Leuk om zelfgemaakte kaartjes te ontvangen toch? ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Colien, ik kreeg op mijn vorige bericht via mail de reactie dat de reactie niet was aangekomen. Kan het zijn dat je in je blog een mailadres hebt staan dat je niet meer hebt/gebruikt?

      Verwijderen
    2. Het mailadres is nog steeds actueel, geen idee waarom je dat bericht kreeg.... Mijn andere mailadres is c.duister@kpnplanet.nl, wellicht lukt dat wel? grtz. Colien

      Verwijderen
    3. Oh nee, zo bedoel ik het niet! Ik heb je adres nog van vorig jaar met je verjaardag maar als ik bij jou reageer...krijg ik een mail dat mijn reactie is niet aangekomen/geplaatst is met het mailadres erbij dat je hier gebruikt. Heel wazig!

      Verwijderen
    4. En nu kreeg ik het weer:

      Message not delivered
      There was a problem delivering your message to colien@kpnplanet.nl. See the technical details below, or try resending in a few minutes.

      Verwijderen
  19. Hoi Colien,
    Vandaag ben je jarig: Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een superleuke dag verder toe en dat we nog maar lang van je creaties mogen genieten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien