vrijdag 6 oktober 2017

Happy birthday Dylana.

Voor mijn mentorleerlingen maak ik altijd een kaartje als ze jarig zijn. Dylana is de eerste jarige in de klas dit schooljaar. Het is een sprankelende versie geworden, vol glitter- en glimpapiertjes. Die komen uit 2 verschillende blokjes van de Action, ik postte al eerder kaartjes waarbij ik het gebruikt heb, ik vind ze erg gaaf! En ik denk dat een 14-jarige dit ook wel kan waarderen, ik ben benieuwd naar haar reactie straks. 
Vandaag, 6 oktober, doe ik mee met DEE in the life. "Gewoon" een hele dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds (laat) foto's maken van wat ik meemaak. En dat zullen (juist) ook alledaagse dingen zijn, zoals ontbijt, mijn thee-ritueel, natuurlijk mijn dag op school = werk, misschien wel een knutselmoment, etc. Ik ga zoveel mogelijk posten op Instagram met #DEEinthelife2017. De bedoeling is om de foto's op een later moment op een creatieve manier vast te leggen in de vorm van een mini-album of iets dergelijks. Nu maar hopen dat ik juist de gewone momenten niet vergeet ;-)
Challenge;
Sketch Saturday - Past Sketch#355

10 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een blitse kaart voor een 14- jarige, dat zal ze tof vinden. En ben benieuwd, heel de dag foto's maken en later verwerken, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart, vindt ze vast super!
    Leuk idee om ook eens gewone zaken op de foto te zetten. Wordt hier vast vervolgd....
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave kaart valt vast en zeker in de smaak bij een 14 jarige dame....
    succes met de dag fotografie....

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart! Lekker stoer en toch met die glitters leuk voor een 14-jarige dame. Succes met he tmaken van de foto's Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart voor de 14-jarige. Tof dat je dat doet voor al je leerlingen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave sketch en prachtige kaart Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig foch, om van je juf zo'n mooie kaart te krijgen?! Succes met het foto's maken. Leuk om juist de gewone momenten vast te leggen. Die vergeet je vaak te fotograferen. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Colien, jij heb ook een leuke sketch uitgewerkt met mooi bling bling papier daar houdt ik ook wel van...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien