woensdag 15 november 2017

Sinterklaas.

Op mijn verlanglijstje stonden/staan een heleboel knutselspulletjes. Ik heb afgelopen zaterdag op ons feestje al heel wat leuke spulletjes gekregen, waaronder de laatste Sint-malletjes van Marianne Design. Daar ben ik vanmorgen mee aan de slag gegaan, heerlijk zo'n vrije ochtend :)
Op het MD-Challengeblog vragen ze om een embossingmal te gebruiken. Dat werd de basis voor het eerste kaartje en ook op dit tweede kaartje is de designfolder 'Bricks' (DF3403) gebruikt. De Sint-Creatables (LR0446), waarmee je de staf, mijter en chocoladeletter kunt stansen, heb ik al een tijdje in mijn bezit. De nieuwe Creatables die ik verwerkt heb op beide kaartjes zijn de maan (LR0500), Sint en Piet (LR0496) en op het bovenste kaartje zie je een silhouette van Amsterdam (LR0494). 
De achtergrondpapiertjes komen uit de Après-ski paperpad en het tekststempeltje is ook van Marianne Design. Het is gestempeld op 'drifwood' papier en bij het bovenste kaartje gestanst met de Labelmal (CR1352), bij het onderste met de vierkante Passe partout (CR1359). Vervolgens zie je  dat er Diamond gems (JU0954) zijn toegevoegd en daardoor zijn alle materialen van Marianne Design...
Challenges;
Marianne Design Challenge blog - Gebruik een designfolder
Marianne Design Kreadiva's - Alles mag

17 opmerkingen:

  1. Oh!! Geweldig wat leuk weer Colien!
    De design folder past er ook uitstekend bij.
    Mooi gemaakt weer.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Zo mooi gedaan met die maan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik zag ze al op FB voorbijkomen! Leuk met het muurtje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze ontzettend leuk Colien, heerlijk die Sint, ik geloof er nog steeds in....haha
    geweldig gedaan met die bakstenen embossingfolder, heerlijk sfeertje heb je neergezet op de kaartjes.
    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke kaarten heb je gemaakt. Ik vind de sinterklaasmallen superleuk maar heb er geen enkele emplooi voor dus geen reden om ze aan te schaffen maar als ik jouw leuke kaarten dan zie dan vind ik dat gewoon jammer.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn geweldig je kaarten. De mallen zijn leuk, maar Sintkaarten maak ik eigenlijk niet. Maar ik heb wel onlangs de arreslee van MD gekocht ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zijn hele leuke kaarten geworden! Gave mallen heb je gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan, hoort ook echt bij deze tijd!
    Leuk dat je mee doet met onze challenge designfolder.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart geworden Colien.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke Sint-kaartjes! Heerlijk als je zo veel leuke MD-materialen hebt om mee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave Sinterklaas kaart super leuk.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave Sinterklaas kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt je vrije morgen goed benut.
    Wat een waanzinnig leuke sinterklaaskaartjes heb je gemaakt. Zo lekker Nederlands.
    Het doorbreekt zo lekker de sleur van alle kerstkaartjes die momenteel in blogland verschijnen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je nu al zo verwend bent en je kaartjes zijn erg leuk! Die embossingfolder is natuurlijk helemaal geschikt voor Sint en Piet kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk gedaan met je nieuwe goodies ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs toffe kaartjes. Ik ben dol op Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als echt Sint-fan smul ik van deze kaartjes!! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien